Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetinmoinen riita kivasti näin ennen joulua..

Vierailija
03.12.2015 |

Ja en todellakaan ole syypää yhtään mihinkään. Oon raskaana, ja lapsi on (tietenkin) toivottu ja odotettu. Miehen vanhemmat oli alusta asti innoissaan ensimmäisestä lapsenlapsestaan, ja asiasta tietenkin puhuttiin aluksi paljon. Viikko sitten anoppi pudotti pommin, hän odottaa perheeseen iltatähteä. Kiva asia, ainakin mun mielestä, ja rohkeaa. Kun mun mies kuuli asiasta niin suuttui mulle (?!?) koska kuulemma oon yllyttänyt anoppini raskaaksi, haluan vain jonkun toisen ihmisen yhtaikaa elämään vauva-arkea, en ajattele yhtään hänen isäänsä ja ties mitä. Sanoine ttä en _todellakaan_ koskaan edes ole kuvitellut että appivanhemmat haaveilisivat lapsesta, saatikka että sellaisen tekisivät. Jokatapauksessa mies suuttui siis nyt myös äidilleen, koska äitinsä teki tuollaisen valinnan ilman muiden sisarusten mieliöidettä (!?!) ikään kuin asia olisi heidän päätettävissä. Tämän lisäksi miehen sisko soitti mulle vihasena että heidän isä ei todellakaan jaksa vauva-arkea, ja tämäkin nyt on mun syy. Ja edelleenkään en ole tiennytkään heidän vauvantekopuuhistaan. Nyt anoppi on suuttunut mulle koska luulee että olen mustamaalannut miehelle hänen raskauttaan, ja en kuulema ole onnellinen heidän puolestaa (vaikka olen), ja miehelleni hän on suuttunut koska mies ei hyväksy uutta perheenjäsentä. :/ Appiukko tapojensa mukaan pesee kätensä koko asiasta eikä ota kantaa mihinkään suuntaa.
Anoppi on kaiken päälle nin pitkävihanen (vaikka muuten onkin ihana ihminen) että sopua on turha odottaa ennen joulua. Plääh, ei ole enää joulumieltä ja mies mököttää, hyvä kun edes puhumaan suostuu (ja valutettavasti on myös vihoittelevaa sorttia) että hyvin menee. Että kiva lähteö nyt purkaan tätä sotkua, kun olen ainut joka haluaa tän selvittää muiden mököttäessä.
Rauhaisaa joulunodotusta vaan kaikille, toivottavasti tästä tulee kaikesta huolimatta kiva joulu..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is thing called "reilu meininki".

Vierailija
2/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta kiva tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummankin mies olisi aiemmassa vaheessa steriloitu, ei mitään ongelmaa olisi!

Vierailija
4/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain mustasukkainen vanhemmillensa uudesta sisaruksesta eikä osaa näyttää sitä. Kannattaa keskustella näistä tunteista miehesi kanssa

Vierailija
5/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kerkiät niin tee abortti, häivy ja jätä suku syyttelemään toisiaan keskenään.

Vierailija
6/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä että ? Onko anopin tulevan  lapsen isä  kuka ?

Vierailija
7/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämän farssi :D

Vierailija
8/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehesi ja hänen siskonsa vielä äidillään rintaruokinnassa, vai mistä tuollainen uhmaikä johtuu? Kuulostaa todella oudolta käyttäytymiseltä pikkulapsi-iän ylittäneillä ihmisillä...

Vierailija
9/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin provo ehkä ikinä. Ja läpinäkyvin.

Vierailija
10/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset syyttelevät toisia omista tekemisistä??!!?

Vierailija
11/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa todella mt-ongelmaiselta. Ensinnäkään hänen äitinsä ei tarvitse kysellä häneltä ja hänen muilta sisaruksiltaan saako hankkia iltatähden vai ei. Lisääntyminen on hänen äitinsä sekä isänsä välinen yksityisasia. Ilmeisesti miehesi vain hermostui, koska nyt on tulossa yksi sisarus lisää tulevaisuudessa perinnönjaolle.

Itse soittaisin anopille suoraan ja antaisin palautetta poikansa käytöksestä ja sanoisin että jos haluavat tapella asiasta, niin saavat luvan tapella keskenään.

Vierailija
12/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko miehesi ja hänen siskonsa vielä äidillään rintaruokinnassa, vai mistä tuollainen uhmaikä johtuu? Kuulostaa todella oudolta käyttäytymiseltä pikkulapsi-iän ylittäneillä ihmisillä...

Perintö. Iäkkäiden vanhempien iltatähdestä tulee yleensä muutenkin perheen lellikki, joka saa exclusiivista huomiota ja varmasti enemmän materiaalista hyvää kuin perheen aiemmin syntyneet lapset. Ihmiset ovat n. 50 vuoden iässä tai hieman alle varakkaimmillaan.

Varmasti osittain on perinnöstäkin asiassa kyse, koska uuden lapsen myötä on yksi sisarus enemmän haaskalla.

Vierailija
13/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa laukut ja mene viettämään joulu toisaalle. Älä ota kantaa sinäkään enää puoleen eikä toiseen ja pidä hiljaiseloa. Sano että tekevät mitä lystäävät. 

Vierailija
14/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA ON EDULLINEN

Vierailija
15/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wot, en tajunnut tuosta mitään??

Mies.

Vierailija
16/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä harmittaa, kun tulee yksi perinnönjakaja lisää.

Vierailija
17/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeetä sakkia. Mietin vaan, että ootteko jotain parikymppisiä pentuja? Miten anoppi vielä voi saada lapsen? 😃

Vierailija
18/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin onnittelut hulluun sukuun sekaantumisesta.

Tuskin se anoppi on pyhästä hengestä tullut raskaaksi joten aika outoa jos appi ei ota mitään vastuuta eikä ole mielipidettä...tossu?

Miehesi ja siskonsa ovat lapsellisia ja mustasukkaisia ja kaiken lisäksi kaatavat kaiken ap niskaan joka tuskin on ollut anoppia raskaaksi tuuppaamassa.

Keskity ap omaan raskauteen ja älä ota mitään kantaa koko soppaan. Anna miehen perheen mesota keskenään. Ja anoppi on varmaan niin vanha että ei ole edes varmaan että mitään vauvaa tulee olemaan tai ehkä sillä alkoi vaihdevuodet ;)

Sinulla ap on varmasti myös oma perhe jonka kanssa voi viettää rauhallisen joulun tai sitten vietät omassa kodissa joulun ilman riidankylväjiä ja mököttäjiä?

Vierailija
19/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi nyt vaan, mutta tää on wt.

Vierailija
20/32 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sellaisen epäkypsän suhtautumisen ja vetäisin raivokkaan "raskaushormoniraivarin" siitä miten anoppi yrittää viedä huomion SUN ekasta raskaudesta ja nyt sit koko suku kuitenkin pyörii sen iltatähden ympärillä. 

Jaksamista niiden törppöjen keskellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme