Onnelliset ihmiset ei puhu pahaa selän takana...

Vierailija

Niin minulle kertoi eräs viisas vanha rouva, sanoin hänelle ,että ;" Kunnioitan mielipidettäsi."

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

On se pääsääntöisesti noin. Yleensä suusta tulee ulos sitä mitä on sisällä. Jos on paha olo, mielessä katkeruutta, kyräilyä, pahoja ajatuksia muista ja itsestä, vihaa, kiukkua, ärtyisyyttä muiden tekemisistä, pahansuopuutta... niin se näkyy sitten sanoissakin. Ja eihän nyt ihminen, joka on katkera, vihainen, kiukkuinen, pahansuopa jne. ole onnellinen! ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No oletko samaa mieltä vai kunnioititko vain toisen omastasi eroavaa mielipidettä? Itse olen samaa mieltä kuin viisas vanha rouva.

No mitäs arvelet, eikö sitä voi päätellä vastauksesta?!

Vierailija

Tai paremminkin hyväluonteiset ihmiset eivät puhu pahaa selän takana, viisaat ja asioita punninneet ihmiset eivät puhu pahaa selän takana. Kyllä moni tuntemani/tietämäni pahan puhuja on varsin onnellinen ihminen, se on "vain" luonnekysymys.

Vierailija

Mä elämäni aikana tavannut yhden ihmisen, joka ei puhu tavalla tai toisella seläntakana. Vain yhden. Se on mun mielestä suht hämmentävää.

Vierailija

No kyllä se täti taisi oikeassa olla. Oon 50 v ja näin se on mun kokemuspohjan mukaan pääsääntöisesti. Sitten on oma ryhmänsä luonnevikaiset, jotka nauttivat riidankylvämisestä ja paskanlänkyttämisestä, elävät siitä. Se saa niiden hormonit hyrräämään. Mut tällaiset kiilusilmät on melko helppo tunnistaa nopeasti ryhmästä kuin ryhmästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On se pääsääntöisesti noin. Yleensä suusta tulee ulos sitä mitä on sisällä. Jos on paha olo, mielessä katkeruutta, kyräilyä, pahoja ajatuksia muista ja itsestä, vihaa, kiukkua, ärtyisyyttä muiden tekemisistä, pahansuopuutta... niin se näkyy sitten sanoissakin. Ja eihän nyt ihminen, joka on katkera, vihainen, kiukkuinen, pahansuopa jne. ole onnellinen! ;)

Voi se suurimmaksi osaksi ajasta olla.. ;)
Jokaisella huonot päivänsä.
Miksi tässä taas väännellään selviä asioita solmuun. Ei järkeä taaskaan..

Vierailija

Voihan se olla noinkin,  tosin voihan se olla luonteestakin kiinni. Jotkut ihmiset ovat luonnostaan kateellisia kaikesta, toiset ei siedä kakkospaikkaa vaan keskittyy täydellisyyteen. Itse olen tullut tulokseen, että paha kiertää pahalla ja hyvä hyvällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko samaa mieltä vai kunnioititko vain toisen omastasi eroavaa mielipidettä? Itse olen samaa mieltä kuin viisas vanha rouva.

Ei voi. Niin kuin ei yhdestä kodak hetkestäkään kuinka esim koko ilta on mennyt..

Vierailija

Miksi se sua niin riepoo, että olisin onnellinen?
Missä mä olen pahaa puhunut, anonyymipalstallako? :D
Mietippä sitten vielä, mitä itse olet kirjoitellut..
Ja vain narsisti ei hyväksy itsessään negatiivisia puolia.
Aloitus on kovin naivia lässytystä minusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä se täti taisi oikeassa olla. Oon 50 v ja näin se on mun kokemuspohjan mukaan pääsääntöisesti. Sitten on oma ryhmänsä luonnevikaiset, jotka nauttivat riidankylvämisestä ja paskanlänkyttämisestä, elävät siitä. Se saa niiden hormonit hyrräämään. Mut tällaiset kiilusilmät on melko helppo tunnistaa nopeasti ryhmästä kuin ryhmästä.

Sulla se tuo ikä vaihtelee kovasti :D Eikä kukaan ilmoita ikäänsä tuolla tavalla. Milläkö tavalla? No, en kai mä sitä trollille kerro.. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Niin kuin ei yhdestä kodak hetkestäkään kuinka esim koko ilta on mennyt..

Aivan. Ja usein ilmaisua "kunnioitan mielipidettäsi" käytetään kun ollaan eri mieltä ko henkilön kanssa mutta ei haluta jyrätä tai vängätä vaan osataan olla aikuisia ja kohteliaita ja ymmärretään että jokaisella on oma mielipide ja oikeus siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja usein ilmaisua "kunnioitan mielipidettäsi" käytetään kun ollaan eri mieltä ko henkilön kanssa mutta ei haluta jyrätä tai vängätä vaan osataan olla aikuisia ja kohteliaita ja ymmärretään että jokaisella on oma mielipide ja oikeus siihen.

Etkös sä äsken ollut vielä samaa mieltä mummelin kanssa?
Minä en ollut tuo vänkääjä vaan vastasin vain sivusta..
Ellet sitten tarkoittanut vastaustani vänkäämiseksi, jota ihmettelisin, sillä kuitenkin esitit kysymyksen..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat