Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet sinkut. Kuinka aktiivisesti etsitte uutta suhdetta?

Vierailija

Miten kauan aikaa erosta ja mistä etsitte seuraa?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Erosta on 1,5 kk ja en etsi ollenkaan aktiivisesti seuraa. Nautin yksin olemista, eikä kukaan oikein muutenkaan tunnu kelpaavan ja riittävän minulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronnut sinkku? Miten sinkkuudesta voi erota :D 

Oleko vähe tyhmä?

En, muita sinkkuja ovat leskisinkku, ikisinkkusinkku ja teinisinkku.

Vierailija

kaksi viikkoa olen ollut sinkkuna ja jouluksi olis tarkoitus löytää uusi parisuhde, toivottavasti nappaa :) 

Vierailija

3 vuotta erosta, enkä etsi aktiivisesti. Käyn paljon ulkona ja tapaan ihmisiä, ja jos sieltä joku oikea sattuu löytymään, niin ihan kiva. En tosin sure vaikkei ketään tulisikaan, en mitenkään kaipaa parisuhdetta. Mulla on hirmu hyvä elämä just nyt tällaisena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Raotetaanpa sulle hiukan: voi olla sinkku, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaista parisuhdetta. Sinkku, joka eronnut lyhyestä tai vuosikymmenten parisuhteesta. On aivan eri asia puhua ihmisistä, joilla ei kokemusta parisuhteesta tai pitkissä liitossa eläneistä ihmisistä. Tässä aloituksessa jo otsikosta pitäisi ymmärtää, että kyseessä sinkut, joilla on ollut parisuhde ja suhde päättynyt eroon.

Vierailija

Erosta 4 vuotta, enkä edelleenkään etsi ketään. Viihdyn yksin ja nautin elämästä. Moni mies on yrittänyt lähestyä mua, mutta "torjun" kaikki. En enää kaipaa parisuhdetta. N37

Vierailija

Olen eronnut kesällä ja viihdyn sinkkuna. En etsi ketään baareista tai muualtakaan, mutta kohdalle osuessa mies, joka tuntuu oikealta, en vastustele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En etsi ollenkaan. Jos joku mies bongaa minut jossain niin tulkoon juttelemaan jos haluaa.

Taitaa jatkua sinkkuus aika pitkään tolla menolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Raotetaanpa sulle hiukan: voi olla sinkku, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaista parisuhdetta. Sinkku, joka eronnut lyhyestä tai vuosikymmenten parisuhteesta. On aivan eri asia puhua ihmisistä, joilla ei kokemusta parisuhteesta tai pitkissä liitossa eläneistä ihmisistä. Tässä aloituksessa jo otsikosta pitäisi ymmärtää, että kyseessä sinkut, joilla on ollut parisuhde ja suhde päättynyt eroon.

Itse rinnastat lyhyen suhteen ja pitkän avioliiton aika kevyesti...  teinille 2 kk seurustelu on pitkä ja keski-ikäiselle 5 vuoden avo/avioliitto on lyhyt. 

Otsikosta ei todellakaan ymmärrä, kumpaa tarkoitat tai mitä ylipäätään tarkoitat

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat