Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet sinkut. Kuinka aktiivisesti etsitte uutta suhdetta?

Vierailija
03.12.2015 |

Miten kauan aikaa erosta ja mistä etsitte seuraa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut sinkku? Miten sinkkuudesta voi erota :D 

Vierailija
2/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi ollenkaan. Jos joku mies bongaa minut jossain niin tulkoon juttelemaan jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleko vähe tyhmä?

Vierailija
4/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on 1,5 kk ja en etsi ollenkaan aktiivisesti seuraa. Nautin yksin olemista, eikä kukaan oikein muutenkaan tunnu kelpaavan ja riittävän minulle.

Vierailija
5/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleko vähe tyhmä?

En, muita sinkkuja ovat leskisinkku, ikisinkkusinkku ja teinisinkku.

Vierailija
6/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa olen ollut sinkkuna ja jouluksi olis tarkoitus löytää uusi parisuhde, toivottavasti nappaa :) 

Vierailija
7/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v erosta ja olen luovuttanut.

Vierailija
8/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi ollenkaan. Olen paljon onnellisempi sinkkuna.

Vierailija
9/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta erosta, enkä etsi aktiivisesti. Käyn paljon ulkona ja tapaan ihmisiä, ja jos sieltä joku oikea sattuu löytymään, niin ihan kiva. En tosin sure vaikkei ketään tulisikaan, en mitenkään kaipaa parisuhdetta. Mulla on hirmu hyvä elämä just nyt tällaisena.

Vierailija
10/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raotetaanpa sulle hiukan: voi olla sinkku, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaista parisuhdetta. Sinkku, joka eronnut lyhyestä tai vuosikymmenten parisuhteesta. On aivan eri asia puhua ihmisistä, joilla ei kokemusta parisuhteesta tai pitkissä liitossa eläneistä ihmisistä. Tässä aloituksessa jo otsikosta pitäisi ymmärtää, että kyseessä sinkut, joilla on ollut parisuhde ja suhde päättynyt eroon.

Vierailija
11/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 4 vuotta, enkä edelleenkään etsi ketään. Viihdyn yksin ja nautin elämästä. Moni mies on yrittänyt lähestyä mua, mutta "torjun" kaikki. En enää kaipaa parisuhdetta. N37

Vierailija
12/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut kesällä ja viihdyn sinkkuna. En etsi ketään baareista tai muualtakaan, mutta kohdalle osuessa mies, joka tuntuu oikealta, en vastustele.

Vierailija
13/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi ollenkaan. Jos joku mies bongaa minut jossain niin tulkoon juttelemaan jos haluaa.

Taitaa jatkua sinkkuus aika pitkään tolla menolla.

Vierailija
14/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut seitsemän vuotta sitten, missään vaiheessa en ole etsinyt uutta suhdetta kun en sellaista halua.

Vierailija
15/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raotetaanpa sulle hiukan: voi olla sinkku, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaista parisuhdetta. Sinkku, joka eronnut lyhyestä tai vuosikymmenten parisuhteesta. On aivan eri asia puhua ihmisistä, joilla ei kokemusta parisuhteesta tai pitkissä liitossa eläneistä ihmisistä. Tässä aloituksessa jo otsikosta pitäisi ymmärtää, että kyseessä sinkut, joilla on ollut parisuhde ja suhde päättynyt eroon.

Itse rinnastat lyhyen suhteen ja pitkän avioliiton aika kevyesti...  teinille 2 kk seurustelu on pitkä ja keski-ikäiselle 5 vuoden avo/avioliitto on lyhyt. 

Otsikosta ei todellakaan ymmärrä, kumpaa tarkoitat tai mitä ylipäätään tarkoitat

Vierailija
16/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ainoastaan seksiä, en asuinkumppania tai muutakaan seuraa.

Vierailija
17/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnut seitsemän vuotta sitten, missään vaiheessa en ole etsinyt uutta suhdetta kun en sellaista halua.

Miksi et halua? Mitkä ovat suurimmat syyt siihen, että sinkkuna on parempi?

Vierailija
18/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta 4 vuotta, enkä edelleenkään etsi ketään. Viihdyn yksin ja nautin elämästä. Moni mies on yrittänyt lähestyä mua, mutta "torjun" kaikki. En enää kaipaa parisuhdetta. N37

Miksi et kaipaa? Eikö parisuhteessa voi nauttia elämästä?

Vierailija
19/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut neljä vuotta sitten. Koko ajan olen etsinyt uutta kumppania enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Olen ollut aika ajoin netin deittipalstoilla, Tinderissä, käyn livekeikoilla baareissa... Olen silmät auki kaupassa, työpaikalla ja matkoilla. Olen tavannut paljon miehiä, minulla on ollut lyhyitä seurustelun yrityksiä mutta vielä en ole löytänyt vakituisempaa kumppania. Välillä ajattelen, että lakkaan etsimästä mutta kaipaan parisuhdetta niin paljon, etten osaa lopettaa. Toivottavasti en kävele kaikista ohi, kun etsin sitä tiettyä :)

Vierailija
20/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua? Mitkä ovat suurimmat syyt siihen, että sinkkuna on parempi?

En ole ed. vastaaja, mutta vastaan omasta puolestani.

Rakastan yksinolemisen helppoutta ja vapautta. Ei tarvitse tehdä kompromissejä eikä sopia kenenkään kanssa mistään. Saa päättää vain ja ainoastaan  omista asioistaan, mennä ja tulla miten haluaa. Ei tarvitse jutella tai kuunnella jos ei huvita. En ole valmis muuttamaan elämässäni mitään toisen ihmisen vuoksi, siksi on parempi olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan