Mies laittaa seksiaiheisia viestejä

Vierailija

Olemme tavanneet muutaman kerran ja seksiä ollut. Kyseessä ei seurustelu, vaan tavataan harvakseltaan. Miksi seksiaiheiset viestit tällaisessa tilanteessa, kun ei voida/haluta mitään suhdetta?

Kommentit (14)

Vierailija

Millaisia viestit ovat? Rivoa ahdistelua, vai kivoja ja hauskoja viestejä? Voisin kyllä itsekin ajatella oikean henkilön kanssa jotain pientä flirttailua seksiviestien muodossa, jos tilanne olisi sellainen että se tuntuisi molemmista kivalta. Mutta ilmeisesti sinä olet nyt näistä viesteistä enemmänkin hämmentynyt?

Vierailija

Olen ymmärtänyt että miehet kyllä yleensä ovat suoria ehdotuksissaan että mitä ihmettä tuumailet ja kyselet täällä. Kyllä hän juuri sinulle näitä viestejä lähettelee ja haluaa juuri sinua nus nus. Eli tuumasta toimeen.

Vierailija

Yksi puhelintuttavuus laittoi tosi rivoja viestejä mutta vain ilmeisesti piristääkseen omaa seksielämäänsä. Ei siis tavattu koskaan, onneksi.

Tuo taktiikkka toimii

Jäitä hattuun. Luultavasti sama viesti menee useampaan osoitteeseen ja näin homma toimii miehen kannalta hyvin - aina joku fisu jää haaviin. Puhdas pano ajatus siis, eikä kumpanillakaan ole niin väliä, kunhan pääsee sekstaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jäitä hattuun. Luultavasti sama viesti menee useampaan osoitteeseen ja näin homma toimii miehen kannalta hyvin - aina joku fisu jää haaviin. Puhdas pano ajatus siis, eikä kumpanillakaan ole niin väliä, kunhan pääsee sekstaan...

Olen nainen ja laitan seksiehdotuksia miehelle. Mutta vain yhdelle miehelle. Sille, jonka kanssa kulloinkin seurustelen tai tapailen. Ja nyt siis toinen mies, joka näitä viestejä saa, edellisen kanssa olin 5 vuotta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat