Haaveilen kauneusleikkauksista mutta mulla ei ole rahaa :/

Vierailija

Oon 18 ja köyhääkin köyhempi opiskelija. Haluisin muokkaa mun nenää, silmäluomii ja huulii. Näiden lisäks haluun silikonit, mut en mitää megaisoi vaan jotkut C-kupit vois oll kivat. Mul on nyt AA-"kuppi". Nää operaatiot maksais ihan tuhottomasti enkä voi viel tehä niitä. Ahdistaa ihan hirveesti liikkuu tän näkösenä ihmisten ilmoilla. Mistä sais nopeesti rahaa? Miesten kanssa makaamisesta joo, mutta en tiiä oonko valmis siihen. Ajattelen näitä leikkauksia 24/7.

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hakeudu terapeutille. Tulee halvemmaksi on terveellisempi vaihtoehto kuin leikkaukset.

Terapeutit ei auta tähän Ap

Vierailija

Mä olen 28 vuotta ja olen ottanut botoxia silmäkulmiin ja täyttänyt maltillisesti huulia. Joskus sun ikäisenä olisin myös ollut valmis leikkauttamaan itsessäni lähes kaiken, mm. tissit ja nenän, mutta nykyään koen että nuo ruumiinosat "kuuluvat" sellaisenaan kroppaani enkä halua muokata ulkonäköäni mitenkään radikaalisti. Haluan olla itseni näköinen, mutta pikkujutuilla fiksattuna. 

Ihan oman kokemukseni kautta sanoisin, että noin nuorena ei missään tapauksessa kannata lähteä mihinkään isoihin muutostoimenpiteisiin. Todennäköisesti ulkonäköongelmasi ovat päänsisäisiä, eikä kukaan muu kuin sinä ajattele, että nenäsi tai silmäluomesi ovat huomiotaherättävän rumia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat