Miksi AV-mammoilla on pakkomielle raiskauksiin?

Vierailija

Tuntuu ettei täällä nykyään muusta puhutakaan... Joka toinen sana on raiskaus.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on naisten yleisin fantasia. 

Mä arvaan: olet se kuvottava mies29v+1v - olet itse sanonut, että trollaat täällä ilman sitä vitun kammottavaa avatartasi. Jätä tämä palsta, ole niin hyvä. Tai jos tämä on ainoa, mikä estää sinua raiskaamasta nuoria naisia, niin siin tapauksessa saat jatkaa kuvottavia tarinoitasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niitä on ollut nyt liikkeellä.

Kesällä olin kuvottava rasisti, kun kerroin tämän olevan väistämättömästi edessä.

On tainnut mammoillakin mieli muuttua...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä arvaan: olet se kuvottava mies29v+1v - olet itse sanonut, että trollaat täällä ilman sitä vitun kammottavaa avatartasi. Jätä tämä palsta, ole niin hyvä. Tai jos tämä on ainoa, mikä estää sinua raiskaamasta nuoria naisia, niin siin tapauksessa saat jatkaa kuvottavia tarinoitasi.

Hyökkäät ainoaa tietämääsi mieskirjoittajaa kohtaan, kerrotko mistä miesvihasi kumpuaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihapalstalla on miesvihapalstan jutut.

Ja kumminkin ekat viestit oli naisvihaa. Hmmm...

Niin, miesvihaajien trollausta. Miesvihan lisäämiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Asiaahan ei suinkaan ole selvitetty kysymällä naisilta itseltään. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat