VOI EI OON IHASTUNNU ITTEÄNI ALEMPI ARVOISEEN MIEHEEN!
Tiedä olevani todella kaunis ja vartaloltani upea olen todella suosittu miesten sekä naisten keskuudessa. Instagram kuvissani on aina lähes 300 tykkäystä joista suurinosa on miehiä.
Perheni on myös rikas, hyvä ja asuvat hienossa omakotitalossa.
Itse olen myös korkeasti koulutettu ja hyvä itse tuntoinen.
Tämä mies taas on 165cm pitkä, hänellä on pieni penis (n.14cm)
Hänellä on huono itsetunto. Hänen vanhempansa ovat mieleltään sairaita ja mies joutui katella pahoja väkivaltaisia riitoja. He ovat myös köyhiä ja asuivat kerrostalossa vuokralla. Hänen porukat ovat omasta halustaan työttömiä kun taas minun omat todella hyvissä työpaikoissa.
Tällä miehellä on myös LIEVÄ asperger.
Ja on käynyt vain amiksen.
Ei myöskään ole suosittu saa korkeintaan instagramissa 5 tykkäystä per kuva.
Olen ihastunut hänen, mutta nyt tajuatte, että olen korkeampi tasoinen ja parempi ihminen kuin hän.
Kommentit (23)
Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.
Sorry, Sinulla on vielä pitkä matka sivistykseen!
Jos sepitelmäsi olisi totta et sanomisestasi huolimatta todellakaan olisi ihastunut tähän mieheen. Kyllä se jotenkin tulisi esiin toisin kuin nyt. Liian isot kontrastit tarinassasi ollakseen uskottava :(
Mihin olet tässä miehessä ihastunut? :D
Voi itku :(
Mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun kuvista tykkää aina lähes tuhat miestä, joten ethän sä kovin suosittu ole itsekään.
Kohtalainen provo. Korkeasti koulutettu ja hyvä itse tuntoinen ;)
Voi ei! Kai oot jo antanut sille anaalia? XD
Yritän tässä päättää, onko tämä provo kolmekymppisen lassukkamiehen vai jonkun 12-vuotiaan tytön kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Kai oot jo antanut sille anaalia? XD
Onko anaali joku kukka vai mikä se on?
AP
Vierailija kirjoitti:
Kohtalainen provo. Korkeasti koulutettu ja hyvä itse tuntoinen ;)
Myös korkeampi tasoinen.
Mamujen provot alkavat yleistymään aihe vapaallakin.
Provoes from Middle eastern
Korkeastikoulutettu eikä osaa edes kirjoittaa, yeah right. Tässä kyllä kirjoitusasultaan ehkä surkein provo ikinä,
Vierailija kirjoitti:
Korkeastikoulutettu eikä osaa edes kirjoittaa, yeah right. Tässä kyllä kirjoitusasultaan ehkä surkein provo ikinä,
Mutta tuliko edes sisältö sinulle selväksi?
Nimittäin, vaikka olisi kuinka pilkut paikallaan, ei kirjoittaja mahda mitään, jos vastaanottajalla ei ole ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Sama minullekin tuli mieleen. Olen tosin ollut sellaisen lääkärin asiakkaana, joka ei osannut kunnolla kirjoittaa.
Vai että pieni penis? 14 cm on yli suomalaisen keskimitan. Sitä paitsi me kaikki ollaan saman arvoisia!
Keksi parempi ja opettele samalla kirjoittamaan.
Onko ihmiset oikeasti ottaneet tämän tosissaan?? Tämähän oli hauska!
Kuinka ala-arvoinen se sitten enää onkaan?
Sinä saatana oot piloille hemmoteltu paska!