Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VOI EI OON IHASTUNNU ITTEÄNI ALEMPI ARVOISEEN MIEHEEN!

Vierailija

Tiedä olevani todella kaunis ja vartaloltani upea olen todella suosittu miesten sekä naisten keskuudessa. Instagram kuvissani on aina lähes 300 tykkäystä joista suurinosa on miehiä.

Perheni on myös rikas, hyvä ja asuvat hienossa omakotitalossa.

Itse olen myös korkeasti koulutettu ja hyvä itse tuntoinen.

Tämä mies taas on 165cm pitkä, hänellä on pieni penis (n.14cm)

Hänellä on huono itsetunto. Hänen vanhempansa ovat mieleltään sairaita ja mies joutui katella pahoja väkivaltaisia riitoja. He ovat myös köyhiä ja asuivat kerrostalossa vuokralla. Hänen porukat ovat omasta halustaan työttömiä kun taas minun omat todella hyvissä työpaikoissa.

Tällä miehellä on myös LIEVÄ asperger.
Ja on käynyt vain amiksen.

Ei myöskään ole suosittu saa korkeintaan instagramissa 5 tykkäystä per kuva.

Olen ihastunut hänen, mutta nyt tajuatte, että olen korkeampi tasoinen ja parempi ihminen kuin hän.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Jos sepitelmäsi olisi totta et sanomisestasi huolimatta todellakaan olisi ihastunut tähän mieheen. Kyllä se jotenkin tulisi esiin toisin kuin nyt. Liian isot kontrastit tarinassasi ollakseen uskottava :(

Vierailija

Voi itku :(

Mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun kuvista tykkää aina lähes tuhat miestä, joten ethän sä kovin suosittu ole itsekään.

Vierailija

Yritän tässä päättää, onko tämä provo kolmekymppisen lassukkamiehen vai jonkun 12-vuotiaan tytön kirjoittama. 

Vierailija

Korkeastikoulutettu eikä osaa edes kirjoittaa, yeah right. Tässä kyllä kirjoitusasultaan ehkä surkein provo ikinä,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korkeastikoulutettu eikä osaa edes kirjoittaa, yeah right. Tässä kyllä kirjoitusasultaan ehkä surkein provo ikinä,

Mutta tuliko edes sisältö sinulle selväksi?

Nimittäin, vaikka olisi kuinka pilkut paikallaan, ei kirjoittaja mahda mitään, jos vastaanottajalla ei ole ymmärrystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama minullekin tuli mieleen. Olen tosin ollut sellaisen lääkärin asiakkaana, joka ei osannut kunnolla kirjoittaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat