millainen suhde sinulla on anoppiisi?

Vierailija

Onko teillä ollut hankaluuksia? Millaisia? Miten kävi, mikä tilanne on nyt? Oletteko läheisiä? Mitä teette/puhutte yhdessä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hyvä ja läheinen suhde. Puhumme melkeinpä mistä tahansa maan ja taivaan välillä. Joskus käydään yhdessä ostoksilla tai jossain kiinnostavassa paikassa tai tapahtumassa. Meillä on samanlainen maku monessa asiassa.

Vierailija

Mahtava. Anoppini ei ole koskaan puhunut minulle sanaakaan, eikä käynyt meillä. Sukujuhlissa hän ei edes tervehdi minua. Kertaalleen väkisin onnittelin häntä kätellen hänen täyttäessä 70v, hän vastasi käden puristukseen ja otti äkkiä ritolat toiseen huoneeseen. Ihana ihminen 😊

Vierailija

Hyvissä väleissä, nähdään melkein kerran viikossa. Vaikea kuvitella että saataisiin keskenämme riita aikaiseksi. Mieheni sisko on sitten iha oma lukunsa, hän ajaa tätä "kamalan" anopin virkaa melko oivallisesti.

Vierailija

Mies ei ole ollut tekemisissä äitinsä kanssa vähän yli kymmeneen vuoteen, koska ei halua. Siksi minäkään en ole tekemisissä. En ole koskaan edes nähnyt häntä. Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 4 vuotta.

Vierailija

Hyvä. Pystymme keskustelemaan asiallisesti, avunanto toimii molemmin puolin. Ihmisinä olemme melko erilaisia enkä kutsuisi meitä ystäviksi, mutta hyvä anoppi-miniä-suhde meillä on ja olemme läsnä toistemme arjessa. Kunnioitan häntä puolisoni äitinä ja lastemme isoäitinä, hän on hyvä ja lämmin isovanhempi.

Vierailija

Tosi hyvät välit, ollaan paljon tekemisissä keskenämme töissä ja vapaa-ajalla. Periaatteessa voisin puhua anopille mistä vain, mutta yritän välttää joistakin parisuhdeasioista puhumista. Ongelmia ei ole koskaan ollut. Anoppi on ihana, paljon läheisempi kuin äitini. <3

Vierailija

Hyvä suhde. En kuvailisi läheiseksi, mutta jutellaan herkistäkin asioista. Ollaan molemmat kiinnostuneita henkimaailman asioista.

Anoppini on ihan kamalan ujo ihminen ja meni 1,5v. ennenkuin se alkoi puhumaan miulle :D Muutakin kuin "joo" tai "ei".

Vierailija

Hieno, lämmin, arvostava. Asuttiin samassa pihapiirissä 10 vuotta ja tehtiin osittain työtä yhdessä. Lisäksi meillä on rakas yhteinen harrastus, purjehdus. Ollaan menty kahdestaan paatilla Visbyhyn anopin siskon syntymäpäiville ja takaisin. Ainoa vika hänessä on, että lellii lapsia ja syöttää koirille liikaa herkkuja.

Vierailija

Hän on tuurijuoppo, joka ottaa yhteyttä lähinnä silloin, jos jotain tarvitsee.

Voisi luulla oikein mukavaksi ihmiseksi, jos ei tietäisi millainen oikeasti on ja on ollut. Mies mulle sanoikin jo ennen ensitapaamistamme, että välit kannattaa pitää neutraaleina eikä edes yrittää luoda mitään syvempää suhdetta. Olemme vain kuin hyvänpäiväntuttuja, kuulumiset vaihdetaan pinnallisesti ja sitten taas lähdetään eri teille.

Vierailija

Aivan kamala. On haukkunut minua alusta lähtien. On myös harvinaisen tyhmä ihminen, täysin kouluttamaton. Onneksi asumme eri maissa, emmekä tapaa kuin 2 krt vuodessa. Muutoin en hänen kanssaan keskustele - mies skypettää viikonloppuisin nukkuessani. On surkea isoäiti myös, ei halua hoitaa lapsia ollenkaan. Kun tulee kylään, ei laita tikkua ristiin, vaan minun pitäisi palvella ja laittaa ruoat 6 krt päivässä. Juu, anoppi on sairas läski, joka ei muuta tee, kuin syö tai suunnittele mitä syödä seuraavaksi. Mitään hyvää sanottavaa hänellä ei ole kestään muusta kuin itsestään. Kaikki hän haukkuu ja tuomitsee. Että sellanen tyyppi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat