Opettajat, kiinnyttekö koskaan oppilaaseen?

Vierailija

En tarkoita romanttisessa mielessä vaan ikään kuin vain tykästytte johonkin oppilaaseen ja teitä surettaa kun tämä oppilas valmistuu? Onko yleistä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kyllä melkein jokaiseen oppilaaseen syntyy jonkinlainen side, joihinkin hyvinkin lämmin ja läheinen (eikä missään pervossa mielessä, ennen kuin joku huomauttaa...). Aika harvassa loppujen lopuksi ovat ne, joista ajattelee vain että "onneksi tuo häipyy viimein" :D

Vierailija

Noh, opettaja on ihminen siinä missä kuka tahansa muukin. Kuitenkin oppilaita pitää kohdella mahdollisimman puolueettomasti oli oppilaan temperamentti mikä tahansa. Toisista silti pitää enemmän kuin toisista. Sitä vaan toivoo, ettei se näy.

Vierailija

Yhteen oppilaisiin jäi sellainen kaipuu, että kun yli kymmenen vuoden jälkeen törmätään, niin haluttiin lujasti. Se oli minulle todella onnellinen hetki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhteen oppilaisiin jäi sellainen kaipuu, että kun yli kymmenen vuoden jälkeen törmätään, niin haluttiin lujasti. Se oli minulle todella onnellinen hetki.

No nyt ei saanut selvää. Yhteen vai moneen? Halutti vaiko halaus?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vai että kovasti halutti huhhuh

Vierailija

Kyllä. Olen yläasteen opettaja ja mulla oli kerran erityinen suhde erääseen tyttöön, ketä opetin. Vietimme paljon aikaa yhdessä vapaa-ajallakin, juttelimme kaikesta ja nauroimme toistemme jutuille. Hän oli todella älykäs ja selvästi ei stimuloitunut ikäistensä seurasta. Pidämme vieläkin yhteyttä netissä :)

M39, maantiedon ope

Vierailija

Ei. Mutta ollessani töissä päiväkodissa, kiinnyin. Joistain oppilaista (ovat muuten harvassa) ajattelee, että kyllä ovat ihania kun käyttäytyvät aina niin hyvin eivätkä häiriköi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen yläasteen opettaja ja mulla oli kerran erityinen suhde erääseen tyttöön, ketä opetin. Vietimme paljon aikaa yhdessä vapaa-ajallakin, juttelimme kaikesta ja nauroimme toistemme jutuille. Hän oli todella älykäs ja selvästi ei stimuloitunut ikäistensä seurasta. Pidämme vieläkin yhteyttä netissä :)

M39, maantiedon ope

Onnee pedobear.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta miten tolla ulosannilla voi olla ope

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M39, maantiedon ope

Onnee pedobear.

Olen vähän häkeltynyt alapeukuista ja tuosta oletuksesta.. Eikö tässä nimenomaan kysytty kiintymyksestä joka ei ole romanttista?? En tosiaankaan halunnut mitään sellaista tytön kanssa.

Vierailija

Mulla miesopena on vähän päin vastoin naispuoliset oppilaat tuppasivat liittymään vähän liiaksikin. Opetin lähinnä edesmelleellä opistoasteella, toisella asteella ja aikuiskoulutuksessa.

Vierailija

Olen se uskonnoton ope, joka laulatti ala-astelaisilla uskonnollisia lauluja.
Kyllä joskus kun pianon ääressä sivusilmällä katsoo jotain kypsää kuudesluokkalaista, jonka suu ammottaa auki, että tuohon väliin... ja olisiko ensimmäinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla miesopena on vähän päin vastoin naispuoliset oppilaat tuppasivat kiintymään* vähän liiaksikin. Opetin lähinnä edesmelleellä opistoasteella, toisella asteella ja aikuiskoulutuksessa.

Vierailija

Yleensä sitä katsoo iloisesti ja ylpeänä valmistuvia :)

Sen verran niihin oppilaisiin kiintyy, että kerran tuli itku, kun kuulin oppilaani kuolleen. Tämä oppilas oli ollut oppilaanani pari vuotta ja hän olisi vielä jatkanut opetuksessani. Oli aktiivinen, oppiaineestani kiinnostunut ja muita hyvin kohteleva oppilas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M39, maantiedon ope

Onnee pedobear.

Olen vähän häkeltynyt alapeukuista ja tuosta oletuksesta.. Eikö tässä nimenomaan kysytty kiintymyksestä joka ei ole romanttista?? En tosiaankaan halunnut mitään sellaista tytön kanssa.

Mitä hittoa teinityttö tekee vapaa-ajalla keski-ikäisen miehen kanssa??

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat