Aurinkopuuterista allergista nuhaa ja kasvojen kirvelyä

Vierailija

Onko mahdollista että hajustamaton aurinkopuuteri aiheuttaa allergista nuhaa ?

Kommentit (8)

Vierailija

Heh, just eilen mietin, että mikähän siinä on, kun aina saan poskipunasta ja aurinkopuuterista sellaista nenän ärsytystä ja niiskutusta.

Mikähän ainesosa niissä mahtaa olla, jota kannattaa vältellä? Oon kyllä montaa merkkiä kokeillut ja lopputulos aina sama, harmittaa kun oon niin vitivalkoinen, enkä oikein voi mitään väriä laittaa naamaani

Vierailija

Mul tulee aurinkopuuterista aina, ihan sama mitä merkkiä käytän nii sellasii pienii kutisevii näppyjä.. Lievästi ärsyttää ku en voi mitään meikkivoiteita enkä bb/cc voiteitakaan käyttää ku kaikki näyttää siltä et mun naamas ois kilo pakkelia.. Huoh. Ja aurinkopuuteri on ainoo millä saisin ees vähän eloa kasvoille.. Ja kuorin ihoa säännöllisesti, rasvaan joka päivä..

Vierailija

Tätä lukiessa tajusin ensi kertaa yhdistää puuterin, poskipunan ja aurinkopuuterin nuhaan ja aivasteluun! Selvittäkääpäs se "salainen ainesosa", joka meitä allergisoi.

Vierailija

Mulla tuli Everyday Mineralsin poskipunastakin, ja siinä on huomattavasti vähemmän ainesosia kuin noissa perusmerkkien punissa. Mineraalimeikkivoidetta voin kuitenkin käyttää ihan ok, mutta pienikin määrä ilmassa pöllyävää poskipunaa niin nenän limakalvot turpoaa :/

Vierailija

Ai vitsit että tätä tapahtuu muillekin, luulin että oon vaan jotenkin outo ja "vajavainen" kun rupean aivastelemaan poskipunasta :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat