Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!! Mikä asu työpaikan pikkujouluihin?

Vierailija
02.12.2015 |

Vaihtoehto 1:
Mustat kapeat farkkumalliset housut
Valkoinen toppi, tämä mutta valkoisena https://stockmann.com/fi/naiset/vaatteet/paidat/paidat-ja-puserot/comma…
Musta jakku
Jalkaan tod näk saappaat

Vaihtoehto 2:
Musta mekko https://stockmann.com/fi/naiset/vaatteet/mekot-ja-tunikat/mekot-ja-tuni…
Mustat sukkahousut
Valkoinen ohuehko bolero jossa vajaamittaiset hihat tai musta jakku
Mustat korkkarit

Vaihtoehto 3:
Tummansininen kietaisumallinen (feikki) mekko jossa rypytystä sivulla ja feikkisolmimisnaru
Tummansiniset sukkikset
Sama valkoinen bolero joka vaihtoehdossa 2
Mustat korkkarit

En osaa päättää. Tuo mekko vaihtoehdossa 2 vielä ostamatta ja pitäisi hakea tänään jos meinaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto 1 ois mun suosikki. Mut jos laitat mekon, laita ihonväriset sukkahousut. Ja muista varasukkikset:). Mukavia juhlia!

Vierailija
22/30 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen että jätän menemättä.

Lopputulos kaikissa asuissa tyhmä, tylsä ja ruma. Ällöttää koko oma olemus. Ei tästä ruhosta kaunista saa tekemälläkään. Naamakin ällöttää.

Onneksi kaikilla vaatteilla joita olen ostanut on palautusoikeus. Huomenna kiikutan ne takaisin.

Kiitos teille kuitenkin avusta.

Ap

Et ole tosissasi! Oletko oikea ap?

Minä ottaisin sinuna tuon mekon, se on tyylikäs! Siihen kävisi hyvin musta pitsibolero, pitsi on muotia. 

Olen keski-ikäinen, ja vaikka olisi mikä sukkahousukoodi, laittaisin kuitenkin tuon mekon kanssa paksuhkot mustat sukkikset ja korkkarit tosi maltillisella korolla.

Itse hermoilin pikkujouluasua, ja löysin - hassua - Lindexistä trikoohameen, 14 e. Hameen pituus oli täydellinen. Ja kotoa löysin kerran hautajaisissa käytetyn mustan hyvää trikoota olevan paidan, vähän kietaisumallia muistuttavan.

Sain kehuja "mekostani". Olipas mukava vetää jatkoilla diskoa ja räppiä, ei kiristänyt.

Eli: pukeudu joustavaan asuun. Pikkujoulu ei saa olla pönötystä.

Ja ihan varmasti menet niihin pikkujouluihin, minä käsken!

Olen todissani. Tuo musta mekko olikin liian iso eikä pienempää ollut. Tilaamalla olisi saanut, mutta ei ehdi enää.

En jaksa enää miettiä, joten jätän menemättä. Helpompaa ja halvempaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen että jätän menemättä.

Lopputulos kaikissa asuissa tyhmä, tylsä ja ruma. Ällöttää koko oma olemus. Ei tästä ruhosta kaunista saa tekemälläkään. Naamakin ällöttää.

Onneksi kaikilla vaatteilla joita olen ostanut on palautusoikeus. Huomenna kiikutan ne takaisin.

Kiitos teille kuitenkin avusta.

Ap

Et ole tosissasi! Oletko oikea ap?

Minä ottaisin sinuna tuon mekon, se on tyylikäs! Siihen kävisi hyvin musta pitsibolero, pitsi on muotia. 

Olen keski-ikäinen, ja vaikka olisi mikä sukkahousukoodi, laittaisin kuitenkin tuon mekon kanssa paksuhkot mustat sukkikset ja korkkarit tosi maltillisella korolla.

Itse hermoilin pikkujouluasua, ja löysin - hassua - Lindexistä trikoohameen, 14 e. Hameen pituus oli täydellinen. Ja kotoa löysin kerran hautajaisissa käytetyn mustan hyvää trikoota olevan paidan, vähän kietaisumallia muistuttavan.

Sain kehuja "mekostani". Olipas mukava vetää jatkoilla diskoa ja räppiä, ei kiristänyt.

Eli: pukeudu joustavaan asuun. Pikkujoulu ei saa olla pönötystä.

Ja ihan varmasti menet niihin pikkujouluihin, minä käsken!

Olen todissani. Tuo musta mekko olikin liian iso eikä pienempää ollut. Tilaamalla olisi saanut, mutta ei ehdi enää.

En jaksa enää miettiä, joten jätän menemättä. Helpompaa ja halvempaa.

Ap

Käy oikeasti noissa halppiskaupoissa. Vanha totuushan on se, että juhla-asuista ei kannata niin paljoa maksaa, koska niitä pidetään vaan muutamia kertoja. Käy joku mekko tai hame vaikka henkasta ja maukasta. Panostaa voi sitten arkivaatteiden laatuun. 

Pliis! Voi kun asuisit samassa kaupungissa, lähtisin kanssasi ostamaan edulliset ja mukavat vaatteet. Itse olen taituri siinä, että osaan näyttää "kalliilta", vaikka päällä on noita halppisrytkyjä. Monesti ne on mukavampiakin päällä. 

Käy halppiskauppakierros, ja pyydä sielläkin apua myyjältä. Itse en olisi löytänyt sitä unelmieni hametta, jos en olisi myyjältä kysynyt. Jossain nurkan takana sitten roikkui nuo halppishameet. 

Niin, itse panikoin tosiaan pikkujoulupukeutumista. Ei olisi tarvinnut lainkaan, monella muullakaan ei nyt mitään putiikkikolttuja päällä ollut. Ja ne, jotka oli "hienoja", näyttivät keskittyvän siihen hienouteensa, pää kallellaan siemailivat glögejänsä ja nykivät leninkejään.

Älä sorru liikaan hienouteen. Rentous ja mukavuus on tyylikästä. 

Vierailija
24/30 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaivu epätoivoon. Ethän sinä mikään lihava ole.

M31

Vierailija
25/30 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti halpiskauppojen vaatteissa ei löydy tarpeeksi isoja kokoja 44-46 (48). Suosiolla olen jättänyt väliin.

Epätoivonen olen joo. En vaan enää jaksa hakea mitään rytkyjä, joten antaa olla.

Ap

Vierailija
26/30 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, minä saan kriisikohtauksen aina ennen juhlia. Vaatteet on vääriä, vartalo on huono ja tukkaa en ainakaan saa hyvin. Sitten kiskon kuitenkin jotakin kolttua niskaan, jotain sellaista jossa tunnen oloni hyväksi, vaikka asuvalinta ei ihan nappi tilaisuuteen olisikaan. Ja aina on loppujen lopuksi mukavaa, eikä sitä vaatetta (ja omaa "kuvottavaa ruhoa") tule edes ajateltua, kun keskittyy juttelemaan muiden kanssa ja nauttimaan ruoasta ja juomasta.

Muista: “No matter how you feel, get up, dress up and show up.” Ja loppu hoituu itsestään!

ps. Ottaisin vaihtoehto nro 1:sen, mutta vaihtaisin saappaat korkkareihin. :)

Vierailija
27/30 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap muuttanut mielesi ja löytänyt päällepantavaa?

Vierailija
28/30 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutitko ap jo mielesi ja löysitkö päällepantavaa?

Vierailija
29/30 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä lihava oo. Pitkä näyttävä upee nainen. Korkkarit ja toi mekko niin wow!

Vierailija
30/30 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitat 180cm, 83kg ja tissit D80. En laiha mutta en mikään läskikään. Ylimääräistä lähinnä vatsan seudulla. Kaulaa löytyy.

Ap

Juu noilla mitoilla oot kyllä aika tukeva. T: 178cm 58kg, rinnat 70C ja on minullakin pudotettavaa reisistä ja vatsasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi