Apua!!! Mikä asu työpaikan pikkujouluihin?

Vierailija

Vaihtoehto 1:
Mustat kapeat farkkumalliset housut
Valkoinen toppi, tämä mutta valkoisena https://stockmann.com/fi/naiset/vaatteet/paidat/paidat-ja-puserot/comma-...
Musta jakku
Jalkaan tod näk saappaat

Vaihtoehto 2:
Musta mekko https://stockmann.com/fi/naiset/vaatteet/mekot-ja-tunikat/mekot-ja-tunik...
Mustat sukkahousut
Valkoinen ohuehko bolero jossa vajaamittaiset hihat tai musta jakku
Mustat korkkarit

Vaihtoehto 3:
Tummansininen kietaisumallinen (feikki) mekko jossa rypytystä sivulla ja feikkisolmimisnaru
Tummansiniset sukkikset
Sama valkoinen bolero joka vaihtoehdossa 2
Mustat korkkarit

En osaa päättää. Tuo mekko vaihtoehdossa 2 vielä ostamatta ja pitäisi hakea tänään jos meinaa.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Hyviä vaihtoehtoja kaikki, mutta jos laitat tuon vaihtoehto kakkosen, niin laittaisin ihonväriset sukkahousut. Jos minulta löytyisi jo nuo muut asukokonaisuudet, niin ehkä valitsisin jomman kumman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyviä vaihtoehtoja kaikki, mutta jos laitat tuon vaihtoehto kakkosen, niin laittaisin ihonväriset sukkahousut. Jos minulta löytyisi jo nuo muut asukokonaisuudet, niin ehkä valitsisin jomman kumman.
Ai niin, unohdin kirjoittaa, että laittaisin ihonväriset sukkahousut myös sen tummansinisen mekon kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se pusero käy vain jos olet hoikka, pienirintainen ja pitkä muuten näyttää säkiltä.
Tuo on muuten totta. Itsekin tykkäisin käyttää tuon tyyppisiä paitoja, mutta näillä mun ryntäillä näyttävät aivan kamalilta.

Vierailija

Ongelma on se että en voi käyttää niitä ohuita sukkiksia. Raavin itseni verille. Siksi nuo samanväriset koska niitä saa pehmeinä.
Ap

Vierailija

Tummansininen mekko, ihonväriset sukkahousut, musta jakku, mustat korkkarit? Musta/kulta -tai hopeasävyinen laukku sopisi sitten mielestäni, riippuen mahdollisten korujen väristä. :)

Vierailija

Olisi ap:n pitänyt mainita "mitat" niin tietäisi mikä sopii.

Esim. se toppi on hieno mutta olen lyhyt, pullea, isot tissit ja lyhyt kaula niin olisin kamala näky siinä valkoisessa topissa. Minulle kietaisumalli olisi paras. Kerro ap oletkos tikku ja punkero?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat