Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teillä päättää ehkäisymuodon?

Vierailija
28.06.2008 |

Ja millä perusteella?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska asia on minulle tärkeämpi. Ja ehkäisymuoto on siis sellainen joka a) on varma ja b) sopii terveydelleni.

Vierailija
2/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä syön vasten tahtoani pillereitä. Mies ei halua lapsia, mutta minä saatan vielä haluta, joten lopullinen ehkäisy mun kohdalla ei tule kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinoja pysty/suostu käyttämään. Mies saa sitten päättää käyttääkö kumia, keskeyttääkö vai eikö käytä mitään. =) Mulle siis vauva olisi enemmän kuin tervetullut... Alkuunsa käytti kumia, nyt vaihtelevasti keskeytellään tai ei käytetä mitään.

Vierailija
4/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. olen sanonut, että lopetan pillereiden syönnin, niin miehelle on sitten jäänyt 2 vaihtoehtoa: käyttää kumia tai tulla isäksi ;o)

Nyt mulla ollut 4v kierukka ja elokuussa pitää vaihtaa tai ottaa pois. Itse haluaisin vielä yhden lapsen, mies ei. Olenkin sanonut, että mies saa mennä sterilisaatioon tai käyttää sitä kumia, jos mielii, että lapsiluku on täys.

JOnkun mielestä ehkä halpamaista kiristystä, mutta mielestäni ei,koska miehellä jää aina vaihtoehtoja..

Vierailija
5/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä asiasta kinataan... Tällä hetkellä ei ole tarvetta ehkäisyyn kun olen raskaana, mutta pian on.

En suostu käyttämään hormonaalista ehkäisyä ja osittain se ei sovikaan mulle. Myöskään en halua kierukkaa. Mies ei halua käyttää kortsua, enkä oikeastaan minäkään siitä tykkää, vaikka mieluummin sitä käyttäisin kuin noita muita vaihtoehtoja. Mutta kumpikaan ei myöskään halua lisää lapsia.

Sterilisaatioon en pääse iän puolesta. Mies pääsisi mutta ei suostu menemään, vaikka ei ikinä enää halua lisää lapsia.

Vierailija
6/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä vähän epäilen että jos meille se vauva nyt tässä välillä tulis, niin sen jälkeen oltais samassa tilanteessa kuin tekin. Eli kun hormonaaliset ei mulle sovi ja kumi ei oo kiva eikä heti perään välttämättä toista haluis niin mitäs sit... Mutta se on sit kai sen ajan murhe, kun nyt sais sen ekan vaavin. Ehkä mä sit sitä kierukkaa joudun kokeileen joskus...

T. Viitonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän