Miten miehestä voi nähdä jo selkäpuolelta että se on hyvännäköinen!? Näin kävi äsken: Katsoin ikkunasta kun...

Vierailija

Punatakkinen mies seisoi selkä tänne päin, kun odotti koiransa tekevän tarpeitaan. Huomasin jo hänen ruumiinrakenteestaan ja seisomatyylistään että NYT ON SEKSIKÄS MIES. VAIKKA EN NÄHNYT EDES KASVOJA! Odotin hetken jotta hän kääntyisi niin että näkisin kasvot. Mies kääntyi. Voi hyvä jumala minkä näköinen. Kasvot olivat todella hyvät.
N28

Kommentit (11)

Vierailija

Olet säälittävä runkkaristalkkeri ja edustat ällötätejä seksitisen kulttuurin ylläpitäjänä.

Ettekö te naiset tajua sanatonta viestintää ja sitä että me miehet emme ole teille vapaata riista ja runkkumateriaalia.

Vierailija

Joskus näinkin. Mulle on sattunut usein, että takaapäin kuin keikkalainen jumala, mutta edestäpäin samainen mies on kuin edellisen isoisä. Voi harmitus. :(

Naurattaa joskus kaupassa niin pirusti, kun bongaa täydellisen tapauksen, niin kääntyessään kyseinen henkilö on jotain ihan todella töönoffia.

Ja joo, mulla ei ole oikeesti tosiaankaan varaa arvostella ketään. :) Mutta maailma on niin ankea paikka ilman huumoria, omaa ja harmitonta sellaista.

Vierailija

Harvalla hyväkroppaisella naisellakaan on rumat kasvot. 

Kyllä se on yleinen luuston rakenne, joka näkyy ihan takaapäinkin mitä odottaa etupuolelta. 

Hyvä ulkonäkö tuo myös itsevarmuutta olemukseen, joka jotenkin huokuu koko olemuksesta. Kasvotkin näyttävät kivemmilta näillä ihmisillä ihan jos siitä syystä. Eli mitä komeampi, sitä komeampi jotenkin.... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä oli miehen kirjoittama.

Koska miesvihaajan mielestä miesvihapalstalla miestä ei voi koskaan kehua? Niinkö?

Vierailija

Jos miehellä olisikin ollut ihan tavallinen naama, olisit ajatellut, että olipas siinä tavallisen seksikäs mies. Nyt vain sattui selkä ja naama olemaan samaa kaliiberia. Ei kannata yrittää tehdä yksittäistapauksesta sääntöä tai uutista.

Vierailija

Mun mielestä kaikki hyvännäköiset on aina hyvännäköisiä myös takaapäin ja rumat on rumia myös takaa.

En tiedä miten on mahdollista, mutta niin mä olen huomannut.

Vierailija

Mulle on käynyt usein toisinpäin, takaapäin näyttää todella hyvälle, mutta naama on sitten ihan jotain muuta, useimmiten kasvosta kauniilla naisella on hieman huonompi runko.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat