Missä alkoton 25-vuotias nainen vois tavata kivoja miehiä? :)

Vierailija

Asun pääkaupunkiseudulla, ei lapsia, työssä käyn. En käytä alkoholia. Vinkkejä missä tapaisin 25-30-vuotiaita miehiä...? Tää ei muuten ois varmaan kauheen vaikeeta mutta oon vähän ujo enkä kauheesti käy ulkona tai harrasta mitään mutta nyt haluaisin vähän rohkaistua jos vaikka löytäisi sen oman kullan :)

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Aloita jokin harrastus. Itse olen myös absolutisti, mutta kävin nuorena paljon baarissa tanssimassa ja viettämäsä aikaa toisten kanssa. Sieltä löysin mieheni. Hänkin on selväpäinen ☺

Vierailija

Jos ulkomaalainen kelpaa, niin niitähän on Suomeen saapunut sankoin joukoin. Ujous ei haittaa, kunhan menet riittävän lähelle ulkomaalaisten asutuspaikkoja. Useinkin ulkomaalaisten uskonto kieltää alkoholin käytön, joten teillä on jo valmiiksi jotain yhteistä.

Vierailija

Mielellään ottaisin suomalaisen kuitenkin, kiitos :D
Netti on vähän laaja käsite. Nuorena juttelin paljon poikien kanssa irc-galleriassa mutta sittemmin en ole ollut aktiivinen somessa. Ei vaan oikein nappaa. Jokin treffipalsta...mikä?

Ap

Vierailija

Hei keksin yhden ihan itte! :D oiskohan järkeä käydä jollain keikalla yksin ja vähän katsella jos olisi kivannäkösiä miehiä? Siitähän sais helposti jutun juurta kun tykkäis samasta musasta. Vai käykö kukaan yksin krikoilla, oisko ihan säälittävää?

Niin ja työpaikalla joskus ihan kivannäkösiä miehiä käy asiakkaina mutta oon tosi ujo tekemään aloitetta :/

Ap

Vierailija

Missähän pk-seudulla asuva kohta 30 vee alkoton mies voisi tavata söpöjä neitosia. Olen myös tosi ujohko uusien ihmisten parissa. Muutama neiti on selkeästi vähän piirittänyt, mutta enhän mä mitään uskalla tehdä. Salilla sentään viihdyn, siksi myös alkoton. Vapaailtojen vietolle parempi paikka. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei keksin yhden ihan itte! :D oiskohan järkeä käydä jollain keikalla yksin ja vähän katsella jos olisi kivannäkösiä miehiä? Siitähän sais helposti jutun juurta kun tykkäis samasta musasta. Vai käykö kukaan yksin krikoilla, oisko ihan säälittävää?

Niin ja työpaikalla joskus ihan kivannäkösiä miehiä käy asiakkaina mutta oon tosi ujo tekemään aloitetta :/

Ap

Ei sun tarvii varsinaista aloitetta tehdä, kunhan jutustelet vähän jotain muutakin kuin ne pakolliset työhön liittyvät niin ehkä mies saa siitä idean.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat