Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut koskaan noin ihanaa poikaystävää kuin Niko Nousiainen?

Vierailija

"Mun unelma on se et Sofian unelma toteutuu", sanoi iltalehdessä.

aawww <3

Kommentit (12)

Vierailija

Niko on aika loooooool oli yhes amarillos esiintymässä ja ravas röökil kokoajan ja joi shotteja. Ja sit kun mun kaveri sille jotain sanoi vastaa vaan ok....Niko mee solkkuu räkis

Vierailija

Mulla oli kerran yhtä tyhmä poikaystävä mutten kestänyt sitä saatanan saapasta. Nykyään kriteerit että pitää olla ÄO sentään minimissään 40.

Vierailija

Tämä sälli on lukion käynyt ja tehnyt uraa Hunkseissa ja "juontamalla" jotain höpö baari-iltoja tms.

Kropallaan ja naamallaan tienaavat saattavat yllättyä muutamien vuosien päästä, kun uudet tulokkaat vievät huomion ja pestit kekkereillä. Järkevä varautuisi jo ennakkoon ja hankkisi kunnon koulutuksen/ammatin tulevaisuuden varalle.

Sofiankaan kroppa ei todennäköisesti vuosikausia enää kestä tuollaista "rääkkiä" ja kisoissa menestyminen hankaloituu.

Kai heillä on silti suhteita sopivasti, että onnistuvat jonkin duunin saamaan sitten sitä kautta (vaikka kouluttautuminen ei kiinnostaisikaan).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies ihanampi: toteuttaa mun unelmani eikä vain toivo!

Miten miehesi toteuttaisi sinulle unelmasi, jos unelmoisit bikini fitneksen Olympia-tittelin voittamisesta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat