Miksi osa liian itsevarmoista ihmisistä oikein korostaa omaa paremmuuttaan?

Vierailija

Kovaan ääneen pitää julistaa ja samalla "alentaa" muita:

- Kun mä haluan että se tekee sillai niin se tekee sillai (ja kikatus kaupan päälle)
- Kun mulla ei ole omaa niin painostin systeriä antamaan sen lainaan pariks viikoks(kikatus)
- Ai teillä on tuommoinen, meillä ei ole moneen vuoteen enää ollut noita..
- Mä en tykkää semmoisesta tukkamallista, mutta sulle se sopii hyvin..

Tuollaisten laukojat on mielestäni jo niin huonokäytöksisiä ja röyhkeitä että jään ihan sanattomaksi :D Vai onko tuo ihan normaalia ja mä en vaan tajua? Osa tuntuu kuitenkin pitävän tämän tyylisiä ihmisiä hauskoina.

Kommentit (9)

Vierailija

Minä ja mieheni olemme maailman itsevarmimpia ihmisiä mutta pidämme sen visusti piilossa. Molemmat ovat sitä mieltä että 95% ihmisistä ovat täysiä nuijia. Mutta koska molemmat olemme kohteliaita, avoimia ja hyviä kuuntelijoita, kukaan ei saa koskaan tietää ylemmyyttämme. Vain me.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme maailman itsevarmimpia ihmisiä mutta pidämme sen visusti piilossa. Molemmat ovat sitä mieltä että 95% ihmisistä ovat täysiä nuijia. Mutta koska molemmat olemme kohteliaita, avoimia ja hyviä kuuntelijoita, kukaan ei saa koskaan tietää ylemmyyttämme. Vain me.

Hyvä niin, mutta tuo ei nyt oikein valaissut asiaa että miksi osa tekee niin miten ap kirjoitti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin, mutta tuo ei nyt oikein valaissut asiaa että miksi osa tekee niin miten ap kirjoitti.

Koska se on vain huonoa käytöstä ja itsensä ylentämistä muiden kustannuksella. Eli kuuluu tuohon 95% nuijista.

Esteri

Eikös tuollaiset elkeet yleensä ole epävarmuuden merkkejä? Henkilöt joilla todella on terve ja varma omanarvon tunne, heillä tuskin on tarvetta pönkittää omaa minää muiden kustannuksella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole aitoa itsevarmuutta sellainen.

Näin. Ap ei näytä tietävän mitä on itsevarmuus ja sekoittaa sen röyhkeyteen ja huonoon käytökseen. Ap:n esimerkit eivät ainakaan minulle ole itsevarmuudesta kertovia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollainen käytös ole itsevarman ihmisen käytöstä vaan keskenkasvuisen pissiskiusaajan epävarmuuden peittämistä.

30+ naisista on kuitenkin kyse.. Ja vaikuttavat itsevarmoilta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat