Miksi alkon tuotevalikoima saa näkyä kauppakeskuksessa lapsille?

Vierailija

Miksi alkoja ei piiloteta seinän taakse piiloon niin kuin tupakkaa? Nykymallin myymälät ovat liian houkuttelevaa alkoholimainontaa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entäs kaljapullot marketeissa? Entäs lapsilta kielletyt pelit ja elokuvat? Epäterveellinen ruoka? KAIKKI KIELLETTÄVÄ!

Ei ihan kaikkea kannata kieltää. On hyvä, että kaupasta löytää idut, porkkanat ja virsikirjat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se halutaan säilyttää muistomerkkinä viimeisistä normaaleista toimista tässä maassa.

Alkoholismin ylläpito on normaalia? Ok. 

Mun puolestani kaikki viinat vois pistää vanhaan malliin Alkossakin tiskin taakse, josta sai haluamansa vain pyytämällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se halutaan säilyttää muistomerkkinä viimeisistä normaaleista toimista tässä maassa.

Mun puolestani kaikki viinat vois pistää vanhaan malliin Alkossakin tiskin taakse, josta sai haluamansa vain pyytämällä.

Vaikka koko alkoa ei olisi, niin kyllä sitä viinaa saisi polteltua vaikka kotona.

Kielletäänkö sokeri ja hiivakin samaan syssyyn?

Vierailija

Eikös siellä pohjanmaan suunnalla ole niitä lesta-marketteja joissa ei myydä edes olutta?

Muuta sinne niin pääset elämässäsi helpommalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Samoin voisi tehdä kaikelle karkille ja epäterveelliselle ruoalle. Ylipaino on huomattavasti paljon suurempi kansanterveydellinen kuluerä kuin liiallinen viinanjuonti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja myyjä voisi tosiaan ottaa yrmeän ilmeen naamalleen ja sanoa, että "taidatte tosiaan pitää tästä viinistä"....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat