Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoa ei kiinnosta vieraat miehet, ei sitten millään. Yleistä?

Vierailija
01.12.2015 |

Minä olen yrittänyt kysellä vaimolta voisiko se koskaan kuvitella todellisuudessa, ei siis vain fantasiassaan, panevansa jonkun vieraan miehen kanssa. Ei sitten millään syty ajatuksesta. Siis esim. jos pyydän kertomaan että jos kävisi vieraissa, niin kenen kanssa tai missä tilanteessa se saattaisi tapahtua (vaikka sitten kuinka pienellä todennäköisyydellä). Tuttu, tuntematon, edestä, takaa, etukäteen järjestellen vai spontaanisti, minkälaiset esileikit jne.
Olen myös kysynyt että miten suhtautuisi, jos antaisin luvan, ilman että vaatisin vastalupausta siitä että sitten minäkin kävisin.
Jotenkin jäänyt vaikutelma että se ei ole hänelle, ei sitten alkuunkaan minkäänlainen sellainen asia joka silloin tällöin kaivertaisi mielessä. Ei ihastuksia eikä edes puolihöpsöjä ajatuksia asiasta. Ei ole koskaan käynyt baarissa ja pikkujouluistakin pitää itse hakea viimeistään kymmeneltä.
Onko tämä kovinkin yleistä että noin suhtautuu koko asiaan? Jotenkin tuntuisi että jos luonto on miljoona vuotta tehnyt työtä sen eteen että "jakaminen" kiinnostaisi, niin silti ei kiinnosta vaikka vähän tyrkyttäisi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaaaaa mua nussittaaaa!!! Apuaaa!!! Auttakaa!!!!😋

Vierailija
22/22 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aisankannattaja palstalla haaveineen jo ties monetta päivää.. Missä välissä te naimisiin kerkesitte? Eilen se oli vielä tyttöystävä ja toissapäivänä vasta haaveilit sellaisesta tyttöystävästä...?

Nyt en ymmärrä yhtään. Luokkaa promille maailman kansalaisista on suomalaisia ja jos googletat "cuckold" niin voita ehkä, oman ÄOsi puitteissa ymmärtää, että oman vaimon paritus on yleisempää kuin mikään sellainen luku, johon sinun sukusi, elävät ja kuolleet, jaksavat nollasta eteenpäin laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan