Pahin/ilkein asia minkä olet sanonut jollekkin?

Vierailija

Kadutko sanojasi?

Kommentit (14)

Vierailija

Sanoin eksälleni kerran kiukuspäissäni että juo ittes juopoks ja kuole.

Juoppohan siitä tulikin (oli jo hyvästi matkalla siihen suuntaan) mutta kuollut se ei ole... Eksäkin hänestä tuli, oltiin nimittäin silloin vielä parisuhteessa kun noin sanoin.

Vierailija

Ota pääsi pois huorasi perseestä ja ajattele päälläsi eikä kullillasi.

Kyse oli yhteisen lapsen, 10v, kesälomamatkasta, lapsen piti mennä kahdella bussilla, vaihtaen vieraalla paikkakunnalla yksin, koska isukki haki saman matkan ystävätärtään, eikä voinut hakea lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota pääsi pois huorasi perseestä ja ajattele päälläsi eikä kullillasi.

Kyse oli yhteisen lapsen, 10v, kesälomamatkasta, lapsen piti mennä kahdella bussilla, vaihtaen vieraalla paikkakunnalla yksin, koska isukki haki saman matkan ystävätärtään, eikä voinut hakea lasta.

täytyy myöntää että kauhean ylpeä en ole sanomisistani vaikka periaatteessa asia oli juuri noin.

Vierailija

Kauhean ilkeästi en ole kehdannut puhua ihmisille, mutta jäänyt mieleen, kun noin 15 vuotiaana riitelin äitin kanssa ja sanoin että susta ei tuu ikinä mun lasten mummi

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Joskus yläasteella isälle suutuspäissäni, kun tämä oli umpikännissä, ja tappelimme rajusti. Muistan hänen - kirjaimellisesti - nakanneen minut pihalle, jolloin haukuin häntä vitun mulkuksi ja saatanan homoksi. Vihaan sua, painu helvettiin ja muita sanoja tuli myös syljettyä suusta.

Välimme eivät ole eivätkä tule paranemaan ikinä, sekä useiden riitojen, naisena vähättelyn että myös kokemani väkivallan vuoksi. Hoidan vain pakolliset asiat isän kanssa, mutta muuten jätän hänet tyystin omaan rauhaansa eikä hän edes ole pyytänyt anteeksi. Eipäs, kerran on, mutta sekin juotuaan pari rohkaisuryyppyä :)

Ei kaduta tippaakaan.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Sanoin yhdelle miehelle riidan aikana, että sä et ole mies. Sanoin noin hirveästi ja satuttavasti, koska kyseinen tyyppi oli juuri hakannut minua ja meinasi varmasti jatkaa väkivaltaansa. Sitten mä jatkoin perustelulla, että kukaan terve mies tai nainen ei ole väkivaltainen toisia ihmisiä kohtaan jne. Ja nuo mun sanat johtivatkin onnistuneesti sen riidan päättymiseen.

Vierailija

Ei tuu mieleen että livenä oisin mitään kamalan pahaa sanonut koskaan, mutta välillä on tullut tännekin kirjoitettua kyllä semmoista tekstiä vitutuspäissään, että menee jo melkein laittomuuksien puolelle ja vähän on kyllä kaduttanut jälkeen päin.

Vierailija

Anastasia kirjoitti:
Joskus yläasteella isälle suutuspäissäni, kun tämä oli umpikännissä, ja tappelimme rajusti. Muistan hänen - kirjaimellisesti - nakanneen minut pihalle, jolloin haukuin häntä vitun mulkuksi ja saatanan homoksi. Vihaan sua, painu helvettiin ja muita sanoja tuli myös syljettyä suusta.

Välimme eivät ole eivätkä tule paranemaan ikinä, sekä useiden riitojen, naisena vähättelyn että myös kokemani väkivallan vuoksi. Hoidan vain pakolliset asiat isän kanssa, mutta muuten jätän hänet tyystin omaan rauhaansa eikä hän edes ole pyytänyt anteeksi. Eipäs, kerran on, mutta sekin juotuaan pari rohkaisuryyppyä :)

Ei kaduta tippaakaan.

Hyi tuollaista lasta! Isäsi ja äitisi varmasti katuvat syvästi kun eivät abortoineet noin julmaa lasta.

Vierailija

Exälle riidan tiimellyksessä "olen niin vihainen että voisin tappaa sut". Not my proudest moment. Sanottakoon, että satutan fyysisesti itseäni, en muita. Mutta tuollaisenkin kauniin lauseen sitä ihminen voi raivon vallassa möläyttää.

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:

Ei kaduta tippaakaan.

Hyi tuollaista lasta! Isäsi ja äitisi varmasti katuvat syvästi kun eivät abortoineet noin julmaa lasta.

Kauhistele pois vaan :p tämä lapsi tähtää lääketieteelliseen ja hommaa oman elämän, johon katkeroitunut insinöörijuoppo, jota vissiin pitäisi kutsua isäkseni(?), ei tule olemaan osallisena ; )

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Kauheinta mitä minulle on sanottu, on että "sä olet samanlainen kun äitis". Siis mt-ongelmainen äitini, joka oli välillä suljetulla ja välillä teholla ja... Kaikella rakkaudella edesmennyttä äitiäni kohtaan, mutta olen yrittänyt tehdä elämässäni kaiken ollakseni pahimmillani samanlainen kuin hän.

Vierailija

Sanoin et anopin kuollut äiti oli naurettava ku meni sillätavalla kaatumaan, kun anoppi nauroi mun mieleltään sairaalle äidille :(

Vitutti silloin, koska olen ollut niin ymmärtäväinen anoppia kohtaan kun suree äitiään, vaikka itse olen päälle 20 enkä näe tai kuule omasta äidistäni nimeksikään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauheinta mitä minulle on sanottu, on että "sä olet samanlainen kun äitis". Siis mt-ongelmainen äitini, joka oli välillä suljetulla ja välillä teholla ja... Kaikella rakkaudella edesmennyttä äitiäni kohtaan, mutta olen yrittänyt tehdä elämässäni kaiken ollakseni pahimmillani samanlainen kuin hän.

Edit. Tietty erilainen kuin hän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat