Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni on noita ja Pruen kirjoittaminen ulos sarjasta, miksi?

Vierailija

Muistan, kun Prue kirjoitettiin pois sarjasta, niin luin joko Suosikista tai Mixistä, että siihen oli syynä Shannen Dohertyn jatkuvat kuvauksista myöhästelyt.

Nyt edellispäivänä luin Alyssa Milanon instan kommentteja, ja siellä oli kunnon sota, ja moni väitti, että Alyssa olisi käytöksellään ja "kiusaamisellaan" ajanut Shannennin ulos.

Kumpi on oikea totuus?

Prue oli silloin mun lemppari, ja katoin sarjaa kyllä Paigen kanssa loppuun asti, mutta ois se varmaan ollut parempi Pruen kanssa. Shannen oli tosi hyvä näyttelijä.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Dohertyhan on tunnetusti vaikea ihminen. Beverly hillsistäkin se diivaili itsensä pihalle, samoin teki siskoni on noita sarjasta. Kaikkihan tuon tietää.

Vierailija

Shannen Doherty on kirjoitettu ulos myös Beverly Hills 90210-sarjasta veemäisyytensä takia. On hankalan ihmisen maineessa mutta tiedä sitten mikä on koko totuus ja asioilla on monesti kaksi puolta.

Vierailija

Niillä tuli jotain kränää alyssa Milanon kanssa, ja nähtiin parhaaksi potkia doherty ulos sarjasta milanon sijasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niillä tuli jotain kränää alyssa Milanon kanssa, ja nähtiin parhaaksi potkia doherty ulos sarjasta milanon sijasta.

Ne riiteli siitä miesnäyttelijästä julian mcmahonista, shannon oli sen kanssa (seksi)suhteessa silloin kuvausten aikaan, ja alyssa halusi sen itselleen, siitä tuli älytön riita kuvauksissa ja ne vihaa vieläkin toisiaan.

Niiden riita alkoi tota ennen kans siitä, että se alyssa nussi sitä leon näyttelijää, vaikka se  leo oli naimisissa silloin ja shannon ei hyväksynyt sitä (shannon on muutenkin aika tunnettu noista sen kipakoista mielipiteistä). Sen leon avioliitto meni rikki niiden salasuhteen takia, ja alyssa jätti sen leon sen avioeron jälkeen.

Toi alyssa oli silloin ennen ihan kunnon horoperse, noin vanhanaikaisesti sanottuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Shannen Doherty on kirjoitettu ulos myös Beverly Hills 90210-sarjasta veemäisyytensä takia. On hankalan ihmisen maineessa mutta tiedä sitten mikä on koko totuus ja asioilla on monesti kaksi puolta.

Nehän on jälkeenpäin paljastaneet mistä sen "hankala" maine johtuu.

Se ei suostunut joihinkin storylineihin, mm. sellaiseen, jossa brenda olisi ollut huolissaan "lihavuudestaan", se kieltäytyi näyttelemästä sitä kohtausta ja käsikirjoittajat joutui kirjoittamaan sen kohtauksen uudestaan.

Shannon on itse kans kommentoinut noita juttuja, se painoi tohon aikaan alle 50kg, ja siitä yritettiin kirjoittaa juttua, että se olisi pitänyt itseään lihavana, se sanoi haastattelussa ettei se voinut suostua tuollaiseen, koska sillä oli teinityttöjä faneina, jotka olisi saattaneet ajautua syömishäiriöön tuosta.

Vierailija

Shannen oli tunnetusti hankala ihminen, monine ongelmineen. Hirveesti huhuja, en ota kantaa niihin, mutta jos jo 90210:n aikoihin juttua riitti (siihen aikaan luettiin lehdistä  ;), eikä niistä muista samanlaista, vedän omat johtopäätökseni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Shannen oli tunnetusti hankala ihminen, monine ongelmineen. Hirveesti huhuja, en ota kantaa niihin, mutta jos jo 90210:n aikoihin juttua riitti (siihen aikaan luettiin lehdistä  ;), eikä niistä muista samanlaista, vedän omat johtopäätökseni.

Kannattaa lukea noiden näyttelijöiden kommentteja nyt jälkikäteeen noista jutuista, shannen mustamaalattiin ihan tahallaan.

Tiesittekö, että piperin näyttelijä vastusti viimeiseen asti pruen ulos kirjoittamista, ja muutkin charmed näyttelijät tykkäsivät shannonista.

Vierailija

Muistaakseni luin, että Shannen kirjoitettiin ulos päihdeongelman ja veemäisen käytöksen takia. Ei myöskään tullut toimeen Alyssan kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea noiden näyttelijöiden kommentteja nyt jälkikäteeen noista jutuista, shannen mustamaalattiin ihan tahallaan.

Tiesittekö, että piperin näyttelijä vastusti viimeiseen asti pruen ulos kirjoittamista, ja muutkin charmed näyttelijät tykkäsivät shannonista.

Mulla on ollu sellanen käsitys että 90210 aikoihin on mennyt liiankin lujaa, mutta niistä ajoista Shannen on ottanu opikseen. Riittää ainakin mulle. Mokata saa, kunhan ei ota tavaksi.  :)

Vierailija

Mitä väliä sillä on, mitä joskus yli kymmenen vuotta sitten on tapahtunut! Miksi ne akat jaksavat yhä vääntää aiheesta,menisivät eteenpäin elämässään. Molemmat tuntuvat olevan ainakin mediaan mukaan tosi hankalia tapauksia.

Vierailija

Näitä juttuja on hauska lukea. Siskoni on noita oli mun lempisarja joskus ala-asteella , mutta en tainnut kauheasti tykätä Pruesta. En ole Alyssa Milanosta lukenut juoruja, mutta ihan mielenkiintoista, jos kyseinen henkilö onkin kauhea k-pää. Ainakin sen roolihahmot ovat usein niin kilttejä ja herttaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näitä juttuja on hauska lukea. Siskoni on noita oli mun lempisarja joskus ala-asteella , mutta en tainnut kauheasti tykätä Pruesta. En ole Alyssa Milanosta lukenut juoruja, mutta ihan mielenkiintoista, jos kyseinen henkilö onkin kauhea k-pää. Ainakin sen roolihahmot ovat usein niin kilttejä ja herttaisia.

Mä kirjoitin tuosta, että se nussi sitä leon näyttelijää yms.

Ei ollut tarkoitus antaa kuvaa, että alyssa olisi kusipää yleisesti, se oli vaan noissa miesjutuissa kusipää, ja siitä se shannon suuttui sille.

Se oli vaan kova miesten perään, eikä välittänyt oliko ne naimisissa yms. varmaan miettii nykyään eri tavalla asioita, kun on itse naimisissa ja sillä on lapsia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat