Muita työpaikkaihastuneita?

Vierailija

Olen korviani myöten ihastunut mieheen työpaikallani. Töihin on kiva tulla, mutta työnteosta ei meinaa tulla mitään, kun mietin ja ihailen vain häntä. <3

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sama juttu mutta olen ihastunut työpaikallani olevaan naiseen...kiva nähdä heti aamusta ja nähdä hänen ihana hymy..viihtyy kahvilla kanssani..

Vierailija

Joo. Tai no, oon ihastunut luokassani olevaan mieheen. Kouluihastunut siis. Aikuisia ollaan, hän on viisi tai kuusi vuotta vanhempi minua ja ihan eri tasoa kuin minä. Hän on vain niin ihana, huomaavainen, komea ja hauska. Hän saa minut aina nauramaan ja hänen kanssaan on helppo jutella. Katseemme nauliutuvat useinkin toisiimme ja ilmeilemme toisillemme, kun ohitamme toisemme.
Kertakaikkiaan perseestä, kun ei ole mitään saumoja häneen. :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo. Tai no, oon ihastunut luokassani olevaan mieheen. Kouluihastunut siis. Aikuisia ollaan, hän on viisi tai kuusi vuotta vanhempi minua ja ihan eri tasoa kuin minä. Hän on vain niin ihana, huomaavainen, komea ja hauska. Hän saa minut aina nauramaan ja hänen kanssaan on helppo jutella. Katseemme nauliutuvat useinkin toisiimme ja ilmeilemme toisillemme, kun ohitamme toisemme.

Minun mielestä sulla on hyvät samat häneen ..pois turha vaatimattomuus

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä sulla on hyvät samat häneen ..pois turha vaatimattomuus

Enpä jotenkin jaksa uskoa. En edes tiedä onko hän varattu..

Vierailija

Täällä yksi, joka todella ihastunut työpaikan naiseen. Olen varattu, naisesta en tiedä; sormusta ei ainakaan ole. Olen siis vain ihastunut, mitään suhdetta ei meillä tosiaankaan ole. Harvoin edes puhumme toisillemme :-/

Vierailija

Itse en ollut viime työpaikassa tuoreeltaan ihastunut, oli tunnettu jo niin pitkään että kehittyi kotoisuuden tunne joka jatkui siitä mihin oli viimeksi jääty. En ikinä ajatellut että ihastuminen voisi vuosien mittaan muuttua sellaiseksi. Hyvä siksi ettei häirinnyt enää töitä niinkään mutta olihan se outoa. Sellainen saareke arjen keskellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi, joka todella ihastunut työpaikan naiseen. Olen varattu, naisesta en tiedä; sormusta ei ainakaan ole. Olen siis vain ihastunut, mitään suhdetta ei meillä tosiaankaan ole. Harvoin edes puhumme toisillemme :-/
Missä päin?  Tai muuta vinkkiä... :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi vittu jättäkää ne varatut rauhaan! Jos joku yrittääkin rikkoa mun perheen niin sä tulet niin katumaan ja kärsimään!!!

Onko tässä nyt joku erityisesti ja tietoisesti ollut jonkun "varatun" kimpussa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu jättäkää ne varatut rauhaan! Jos joku yrittääkin rikkoa mun perheen niin sä tulet niin katumaan ja kärsimään!!!

Onko tässä nyt joku erityisesti ja tietoisesti ollut jonkun "varatun" kimpussa?

Komppaan vastaajaa. Minä kysyin tuolta yhdeltä varatulta vinkkiä, koska en tiedä onko mies (johon olen ihastunut) varattu. Jos on, niin ei kiitos.

Vierailija

Öö siel olikin.joku varattu kusipää joka unelmoi toisesta.toivottavasti saat kenkää puolisoltas. Mä en haluais ainakaan tollasta joka haluaa muita.

Vierailija

Minä. Haluaisin niin lainata yhtä tyyppiä, ihan vain kokeillakseni onko hän niin ihana kun mielikuvissani... Jos on niin nälkä voi tietysti kasvaa syödessä... Ihan vain vähän pussailisin ja sivelisin selkää. Olen tehnyt tätä mielikuvissani jo hyvin kauan. 

Tyyppi hakeutuu lähelleni, puhuu henkilökohtaisiakin muttei koskaan anna ymmärtää ajattelevansakaan mitään muuta. Paitsi pari kertaa kun olen ollut oikein vallaton olen ollut huomaavinani pienen reaktion. 

Ihastumiseni on todella fyysistä laatua. Huoh.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat