Millainen on tuntemasi Heidi?
Kommentit (79)
Äärettömän naiivi ja yksinkertainen, elää ihan omassa Mikä-Mikä-maassaan jossa hän tietenkin on se kaikista paras, fiksuin ja kaunein. Narsistisia piirteitä, ei kestä arvostelua.
Moraaliton vastuunpakoilijapelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Luulee itsestään ihan liikoja kun on "paremmin koulutettu". Alentaa muita ihmisiä eikä ymmärrä että tekee itsestään idiootin. Tietää kaikesta kaiken mutta ei kuitenkaan mitään. Entinen koulukiusaaja, nyttemmin työpaikkakiusaaja.
Tunnen kaksi ja molemmat on oikein sikamaisia kiusaajia, luonnevikaisia. Onneks ei tarvi olla tekemisissä.
Down, ylipainoa, pitkät ruskeat hiukset, ruskeat silmät, iloinen persoona. Kaikin puolin hyvä tyyppi.
Yksi on itsestään turhan tärkeän tekevä itsensä jalustalle nostava, joka tuhraa itkua jos asiat ei mene oman mielen mukaan. Toinen on rekkalesbon näköinen tatuoitu äijämäinen, joka on yhtä pitkä kuin paksu. Kolmas on lutka joka jahtaa toisten miehiä vaikka on itsekin naimisissa.
Heidi on energinen, erittäin huumorintajuinen, eläinrakas, fiksu ja ymmärtäväinen. Mun hyvä ystäväni jo 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskustelet itsesi kanssa? Vittu sä oot nolo.. Ja koko ajan nostat tätä keskustelua ku oot nii katkera :'d get a life hoe
Hoe arvelee nyt sitten täällä tunnistaneensa jonkun ja lisäksi itsensä - voi miten söpöä <3 Maailmahan se tosiaan pyöriikin just sun ympärilläs :D Good luck with that!
Kiusaaja ja sadisti. Tekee pahaa kun ei aina voi puuttua asiaan. Onneksi elämä tasaa ja antaa takaisin. Yksi sulho jo nosti kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
äkkipikainen päätöksen tekiä, valehtelia joka tunnustaa jälkeenpäin valheet.
...kun on jäänyt kiinni.
hyvät kannut, vielä parempi perse. Kateellinen olen koska seukkaa erään muusikon kanssa (huhuu stadi tms)
Luulee liikoja itsestään, omasta älykkyydestään ja kauneudestaan. On kaikin tavoin keskiverto. Itse asiassa kaikki tuntemani kolme Heidiä on tällaisia :D
Heidi oli erittäin hyvä ystäväni lapsena. Vaalea ja hoikka. Olimme tod. hyvät ystävät. He muuttivat toiseen maahan ja se suretti minua.
Kaksinaamainen selkäänpuukottaja. Löyhämoraalinen.
Luulee itsestään ihan liikoja kun on "paremmin koulutettu". Alentaa muita ihmisiä eikä ymmärrä että tekee itsestään idiootin. Tietää kaikesta kaiken mutta ei kuitenkaan mitään. Entinen koulukiusaaja, nyttemmin työpaikkakiusaaja.