Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tuntemasi Heidi?

Vierailija
01.12.2015 |

Kuvailkaahan

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu ja hosupetteri, mitään ei tule kunnolla tehtyä ja valmiiksi. Surkutellen vähän katson sivusta, ei tuosta ihmisestä ole vastuun kantajaksi vaikka miten kova pyrky on. Olisko ADHD tms. -tapaus kun ei pysty keskittymään riittävästi?

Vierailija
42/79 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäluotettava opportunisti, pilalle lellitty aikuispissis joka luulee että sen perseestä paistaa aurinko.

Tunnetaankohan me sama Heidi! :D Lisään vielä että pahin lortto mitä koskaan tavannut.

Teillä on paremmin minuun verrattuna, minulla on työpaikalla pikkupomona aikuisuhmis-Heidi, jonka argumentointikyky on tasoa "mut ku mä haluuun"/"mut ku mä en haluuuu". Huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäluotettava opportunisti, pilalle lellitty aikuispissis joka luulee että sen perseestä paistaa aurinko.

Tunnetaankohan me sama Heidi! :D Lisään vielä että pahin lortto mitä koskaan tavannut.

Teillä on paremmin minuun verrattuna, minulla on työpaikalla pikkupomona aikuisuhmis-Heidi, jonka argumentointikyky on tasoa "mut ku mä haluuun"/"mut ku mä en haluuuu". Huoh!

Mäkin tunnen tällasen Heidin. Sitä on kamala kattoo kun sen naama alkaa punottaa aina ennen kun sen ainainen haluuminen alkaa :(  Luulis että tollanen karisee kolmeenkymppiin mennessä mutta ei näköjään kaikilta - sääliks käy sen mies, mahtaa olla herttasta kotona!

Vierailija
44/79 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuupa olevan epäsuosiossa Heidit!

Vierailija
45/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!  Luulis että edes alkeelliset aikuisten käytöstavat olis opittu ennen työelämään tuloa, mutta ei! Vanhempiako tästä pitäis syyttää? Annetaan sievä (?) nimi ja kasvatetaan pikkuprinsessa joka osaa vaan vaatia?

Vierailija
46/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!  Luulis että edes alkeelliset aikuisten käytöstavat olis opittu ennen työelämään tuloa, mutta ei! Vanhempiako tästä pitäis syyttää? Annetaan sievä (?) nimi ja kasvatetaan pikkuprinsessa joka osaa vaan vaatia?

Miksi keskustelet itsesi kanssa? Vittu sä oot nolo.. Ja koko ajan nostat tätä keskustelua ku oot nii katkera :'d get a life hoe

Vierailija
47/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskustelet itsesi kanssa? Vittu sä oot nolo.. Ja koko ajan nostat tätä keskustelua ku oot nii katkera :'d get a life hoe

Hello, Heidi hoe <3

En ole heidi :) bravoo, sinähän osaat matkia. Hoida se psykoosisi kuntoon.

Vierailija
48/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero kuin mikä ja oman etunsa tavoittelija.

Vierailija
49/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija, valehtelija, valehtelija

Vierailija
50/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä, naiivi ja besserwisser-maailmanparantaja.

Vierailija
51/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kuin yhen joka on pirihuora. M27

Vierailija
52/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija, valehtelija, valehtelija

Vierailija
53/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tunnen mukavan ja energisen Heidin.. Luotettava ja vastuullinen.

Vierailija
54/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjäpaska

Vierailija
55/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida se psykoosisi kuntoon.

Oletko lääkäri, ei-Heidi-hoe?

Vierailija
56/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tuntemani Heidit ovat olleet mukavia tyyppejä.

Vierailija
57/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin antaisinko vauvalle nimen Heidi vai Jenni. En osaa päättää. Olisko Heidi Emilia hyvä nimi vai Jenni Olivia?

Vierailija
58/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hello, Heidi hoe <3

En ole heidi :) bravoo, sinähän osaat matkia. Hoida se psykoosisi kuntoon.

Hush little baby don't say a word, mummy's gonna buy you a mocking bird......

Vierailija
59/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pinnallinen ja itsekeskeinen ihminen, jota kuvaa sanonta "moni kakku päältä kaunis, sisältä pelkkää paskaa". Epärehellinen kun luulee, ettei jää kiinni. Ei kaihda keinoja yrittäessään nostaa omaa asemansa muiden kustannuksella.

Vierailija
60/79 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukava kahden lapsen äiti. Selvinnyt suurista vastoinkäymisistä hyvin suurelta osin äitinsä avulla, joka on mm. Hoitanut hänen lapsia. Erosi yksinkertaisestamiehestään, jolla itsehillinnän kanssa ongelmia ja ERITTÄIN heikko itsetunto. Otti kuitenkin tuon lasten ja vaimonsa pahoinpitelijän takaisin ja on kai onnellinen. Toivon hänelle hyvää vaikka en hänen miehensä takia enää halua aikaani viettää heidän kanssaan. Mies on jopa hieman pelottava.