Antakaa mulle diagnoosi kun lääkärit ei osaa

Vierailija

Minua ahdistaa henkeen ihan koko ajan. Tuntuu kuin henki ei kulkisi kunnolla ja on pahimmillaan levossa tai kun istun. Välillä tuntuu, että tukehdun. Tämä alkoi yhtäkkiä ja mitään ruokavalio muutoksia ei ole. Lääkirt kertoi kaikkien arvojen olevan johdollaan ja pyysi tulemaan takaisin jos pahenee!?

Tää on jo ihan kamalaa hengenahdistusta!
Välillä en pysty olla itkemättä kun pelottaa hengittäminen kun se kulkee niin huonosti.

Mikä voisi vaivata? Olen lukenut googlesta mutta tulin vain vainoharhaiseksi joten ei tännekkään pelottavia pelotteluja kiitos.
Olen 23 v nainen

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Oletko stressaantunut ja ahdistunut? Paniikkioire on tuo ainakin. Kyllä se happi kulkee ihan hyvin jos lääkärit ovat päästäneet sinut terkkarista pois. Jos hengitys vinkuu pahasti, niin sitten tietenkin ensiapuun.

Vierailija

Mä kanssa veikkaan ahdistusta/paniikkia. Itsellä on nyt vuoden verran ollut tosi hankala hengittää ja tuntuu välillä oikeasti ettei happi kulje, mutta tiedän sen johtuvan stressistä ja ahdistuksesta. Tehtiinkö sulle jotain puhalluskoetta? (en tiedä sen nimeä, mutta se jolla testataan keuhkojen kuntoa.)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat