Alkoholisoituneille kyssäri

Vierailija

Kuinka paljon vaihtelette myymälöitä, jotta ette törmäisi tuttuihin ja myös tuttuihin myyjiin?
Mulla on sellanen neljän alkon rinki (asun Helsingissä keskeisellä alueella, kaikki alkot siis kävelyetäisyydellä)
Sitten kaljaostoksiakin vaihtelen kaupoittain.
Ihan turhaa touhuahan tämä, koska kyllähän alkoholismi näkyy naamasta. Jokin häpeän tunne kuitenkin ajaa tähän toimintaan.
Sitten, kun on aivan pohjalla tuskin jaksaa näitäkään miettiä. Miettii vain, mistä eurot seuraavaan Suomi-viinaan.

Kommentit (10)

Vierailija

En ole alkoholisti, mutta vaihdan välillä alkoa kuitenkin. Jotenkin tuntuu (joku napoleonsyndroomahan se tämäkin on), että kyllä Minut aina muistetaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi, miten voit tehdä itsellesi tuolla tavalla? Etanoli on kamalaa myrkkyä.

Tietenkin on. Mutta järki ei määrää. Jos määrää, ei ole alkoholisti.

ei ap

Vierailija

Minulla on sellainen taloudellinen tilanne, että pystyn ostamaan valtavan satsin kerralla aina Virosta ja sitä sitten kuluttelen parin kuukauden ajan suunnilleen 1 viinipullo illassa -tahtia. Myös Alkosta olen hakenut isoja eriä muka juhliin tarjottaviksi, keskustellut siinä boolin aineksistakin myyjän kanssa. Mieluummin teen näin kuin käyn päivittäin.

Vierailija

Mä teen tota samaa herkkujen kanssa. En kehtaa aina samaata lähikaupasta hakea mässyä, joten käyn vaihdellen eri kaupoissa vaikka helpoin olisi useimmiten käydä yhdessä ja samassa kaupassa.

Jos ap nyt tällä tiedolla mitään tekee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ot, mutta mitä häpeät?

Omaa huonoa tilannettani tietysti. Se onkin ristiriitaista, että sitä yrittää tällaisella toiminnalla peittää. Tietoisella tasolla tajuan, että kyllä se huomataan ihan joka tapauksessa. 

Pöhöttynyt naama, oudot kulkureitit (kun väistelee ihmisiä). Kun hävettää, niin hävettää. Miksi sitten hävettää, onkin syväpsykologinen kysymys. Miksei aivan avoimesti ole juoppo, kun sitä kuitenkin on?

ap

Vierailija

En häpeä ollenkaan. Minut tunnetaan hyvin paikallisessa alkossa.
Iloinen tervehdys kuuluu heti liikkeeseen astuttuani ja monesti satsi on jo valmiina kassalla odottamassa, koska käyntini on niin säännöllistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat