11-13 vuotiaat tytöt vaateliikkeen alusvaateosastolla

Vierailija

Olin ostamassa tyttikselle jotain seksikkäitä alusvaatteita joululahjaksi kun bongasin tuollaiset pikku-likat siellä.. Katselivat rivoja pitsisiä alusvaatteita, stringejä yms. Surullista että noin nuoret jo seksualisoivat itsensä.. Melkein meinasin mennä sanomaan, että ootte liian nuoria tälläsille alusvaatteille mutta en sitten kehdannutt =(

M28

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Voi jestas. Ei tuon ikäiset alusvaatteitaan vielä kenellekään esittele. Ostavat hienot alusvaatteet samalla tavalla kuin ostavat kauniin mekonkin. Big deal? Ei minusta. N20

Vierailija

No ne tuskin ymmärtävät mitä seksi edes tarkoittaa vielä? Eiköhän se ollut sinä itse joka heitä sitten katseli sillä silmällä ja seksualisoiden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi jestas. Ei tuon ikäiset alusvaatteitaan vielä kenellekään esittele. Ostavat hienot alusvaatteet samalla tavalla kuin ostavat kauniin mekonkin. Big deal? Ei minusta. N20

Juuri näin. Tämä ei ole itsensä seksualisoimista. Ongelma taitaa olla ap:n päässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ne tuskin ymmärtävät mitä seksi edes tarkoittaa vielä? Eiköhän se ollut sinä itse joka heitä sitten katseli sillä silmällä ja seksualisoiden.

No en kyllä katsellut vaikka murrosikä olikin jo alkanut ja tissit vähän nöpöttivät molemmilla.. Olet sairas jos ajattelet kaikkien miesten olevan pedofiilejä..

Jos itse saan tyttären, en ainakaan haluaisi hänen noin nuorena katselevan sellaisia alusvaatteita. Tytön kuuluu leikkiä tuossa iässä vielä barbeilla ja poneilla.

AP

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Vierailija kirjoitti:
What? Suomessahan tenityttöjen seksielämä alkaa nykyisin siinä 13-14-vuotiaana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No en kyllä katsellut vaikka murrosikä olikin jo alkanut ja tissit vähän nöpöttivät molemmilla.. Olet sairas jos ajattelet kaikkien miesten olevan pedofiilejä..

Jos itse saan tyttären, en ainakaan haluaisi hänen noin nuorena katselevan sellaisia alusvaatteita. Tytön kuuluu leikkiä tuossa iässä vielä barbeilla ja poneilla.

AP

Et katsellut, mutta silti onnistuit havainnoimaan nöpöttävät tissit. Jaaha.

Vierailija

Jaajaa, vai että on se kaupan alusvaateosastollakin käyminen jo itsensä seksualisointia... Mitäs mies ehdotat vaihtoehdoksi, jos ei halua seksualisoida itseään? Täytyykö luopua alusvaatteista kokonaan, ruveta tekemään itse mummon vanhoilla kaavoilla vai mitä ihmettä???

Vierailija

Just.. kuka 13v leikkii barbeilla?? Me alotettiin juominen jo tuossa 12-13v iässä. Seksi 14v:nä. Nyt jälkeen päin ajateltuna liian nuorena. Sillon ei siltä tuntunut tosin.

Vierailija

Roadwalker kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Suomessahan tenityttöjen seksielämä alkaa nykyisin siinä 13-14-vuotiaana.

Alkaakohan edes, mutta muutenkin ap sanoi heidän ikänsä olevan 11-13.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Et katsellut, mutta silti onnistuit havainnoimaan nöpöttävät tissit. Jaaha.

Yhtä lailla kun huomasin heillä molemmilla olevan fjällravenin reput.. Olenko siis fjällravenseksuaali? Huoh..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Tavallaan kuuluukin, mutta murrosikään kuuluu aikuistuminen ja aikuisten jutut. Eli voidaan leikkiä barbeilla ja poneilla, mutta samalla voidaan kokeilla aikuisempia juttuja. Ja se on pakkokin tehdä vaiheittain eikä niin, että yhtäkkiä 16-vuotiaana saavutaan ns. aikuisten maailmaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Ihme hyökkäys, taisi osua arkaan paikkaan..? Laitoit merkille pikkutyttöjen tissit, ja minä olen sairas. OKEI

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin ostamassa tyttikselle jotain seksikkäitä alusvaatteita joululahjaksi kun bongasin tuollaiset pikku-likat siellä.. Katselivat rivoja pitsisiä alusvaatteita, stringejä yms. Surullista että noin nuoret jo seksualisoivat itsensä.. Melkein meinasin mennä sanomaan, että ootte liian nuoria tälläsille alusvaatteille mutta en sitten kehdannutt =(

M28

Miten pitsi on rivoa? Entä stringit?

En ymmärrä. Käytän vain ja ainoastaan stringejä, enkä sen takia, että haluan olla rivo tai haluan esitellä niitä jollekin. 

Pöh... ei niitä alusvaatteita osteta vain miehiä varten.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat