Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-13 vuotiaat tytöt vaateliikkeen alusvaateosastolla

Vierailija
01.12.2015 |

Olin ostamassa tyttikselle jotain seksikkäitä alusvaatteita joululahjaksi kun bongasin tuollaiset pikku-likat siellä.. Katselivat rivoja pitsisiä alusvaatteita, stringejä yms. Surullista että noin nuoret jo seksualisoivat itsensä.. Melkein meinasin mennä sanomaan, että ootte liian nuoria tälläsille alusvaatteille mutta en sitten kehdannutt =(

M28

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselivat että kaikenlaisia naruja sitä joku käyttääkin, ja ihmettelivät että käyttääköhän tuo setäkin.

Vierailija
2/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Ei tuon ikäiset alusvaatteitaan vielä kenellekään esittele. Ostavat hienot alusvaatteet samalla tavalla kuin ostavat kauniin mekonkin. Big deal? Ei minusta. N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne tuskin ymmärtävät mitä seksi edes tarkoittaa vielä? Eiköhän se ollut sinä itse joka heitä sitten katseli sillä silmällä ja seksualisoiden.

Vierailija
4/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Ei tuon ikäiset alusvaatteitaan vielä kenellekään esittele. Ostavat hienot alusvaatteet samalla tavalla kuin ostavat kauniin mekonkin. Big deal? Ei minusta. N20

Juuri näin. Tämä ei ole itsensä seksualisoimista. Ongelma taitaa olla ap:n päässä.

Vierailija
5/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne tuskin ymmärtävät mitä seksi edes tarkoittaa vielä? Eiköhän se ollut sinä itse joka heitä sitten katseli sillä silmällä ja seksualisoiden.

No en kyllä katsellut vaikka murrosikä olikin jo alkanut ja tissit vähän nöpöttivät molemmilla.. Olet sairas jos ajattelet kaikkien miesten olevan pedofiilejä..

Jos itse saan tyttären, en ainakaan haluaisi hänen noin nuorena katselevan sellaisia alusvaatteita. Tytön kuuluu leikkiä tuossa iässä vielä barbeilla ja poneilla.

AP

Vierailija
6/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Suomessahan tenityttöjen seksielämä alkaa nykyisin siinä 13-14-vuotiaana.

Vierailija
7/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä katsellut vaikka murrosikä olikin jo alkanut ja tissit vähän nöpöttivät molemmilla.. Olet sairas jos ajattelet kaikkien miesten olevan pedofiilejä..

Jos itse saan tyttären, en ainakaan haluaisi hänen noin nuorena katselevan sellaisia alusvaatteita. Tytön kuuluu leikkiä tuossa iässä vielä barbeilla ja poneilla.

AP

Et katsellut, mutta silti onnistuit havainnoimaan nöpöttävät tissit. Jaaha.

Vierailija
8/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, vai että on se kaupan alusvaateosastollakin käyminen jo itsensä seksualisointia... Mitäs mies ehdotat vaihtoehdoksi, jos ei halua seksualisoida itseään? Täytyykö luopua alusvaatteista kokonaan, ruveta tekemään itse mummon vanhoilla kaavoilla vai mitä ihmettä???

Vierailija
9/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.. kuka 13v leikkii barbeilla?? Me alotettiin juominen jo tuossa 12-13v iässä. Seksi 14v:nä. Nyt jälkeen päin ajateltuna liian nuorena. Sillon ei siltä tuntunut tosin.

Vierailija
10/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaakohan edes, mutta muutenkin ap sanoi heidän ikänsä olevan 11-13.

Vierailija
11/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Et katsellut, mutta silti onnistuit havainnoimaan nöpöttävät tissit. Jaaha.

Yhtä lailla kun huomasin heillä molemmilla olevan fjällravenin reput.. Olenko siis fjällravenseksuaali? Huoh..

Vierailija
12/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tavallaan kuuluukin, mutta murrosikään kuuluu aikuistuminen ja aikuisten jutut. Eli voidaan leikkiä barbeilla ja poneilla, mutta samalla voidaan kokeilla aikuisempia juttuja. Ja se on pakkokin tehdä vaiheittain eikä niin, että yhtäkkiä 16-vuotiaana saavutaan ns. aikuisten maailmaan.

Vierailija
13/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on provo.

Vierailija
14/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ihme hyökkäys, taisi osua arkaan paikkaan..? Laitoit merkille pikkutyttöjen tissit, ja minä olen sairas. OKEI

Vierailija
15/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostamassa tyttikselle jotain seksikkäitä alusvaatteita joululahjaksi kun bongasin tuollaiset pikku-likat siellä.. Katselivat rivoja pitsisiä alusvaatteita, stringejä yms. Surullista että noin nuoret jo seksualisoivat itsensä.. Melkein meinasin mennä sanomaan, että ootte liian nuoria tälläsille alusvaatteille mutta en sitten kehdannutt =(

M28

Miten pitsi on rivoa? Entä stringit?

En ymmärrä. Käytän vain ja ainoastaan stringejä, enkä sen takia, että haluan olla rivo tai haluan esitellä niitä jollekin. 

Pöh... ei niitä alusvaatteita osteta vain miehiä varten.

Vierailija
16/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just.. kuka 13v leikkii barbeilla?? Me alotettiin juominen jo tuossa 12-13v iässä. Seksi 14v:nä. Nyt jälkeen päin ajateltuna liian nuorena. Sillon ei siltä tuntunut tosin.

Mä leikin 13-vuotiaana barbeilla!

Vierailija
17/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhöm, itsellänihän oli jo 13-vuotiaana C-kupin rinnat. Olisko pitänyt sillon kulkea ilman rintsikoitai han vain siksi, että aloittajaa häiritsee että noin "nuoret" käyttävät tissiliivejä :D 

Vierailija
18/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Tytöillä alkaa n. 17-vuotiaana ja pojilla 18-20 vuotiaana.

Koitahan vaikka katella tilastoja.

Vierailija
19/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nännit nöpöttää, niin kyllä sitä pitääkin jo ostaa rintaliivit!

Itse ostin ensimmäiset stringit varmaan 14-vuotiaana, mutta en niitä kyllä kenellekään esitellyt. Neitsyyteni menetin 16-vuotiaana.

Vierailija
20/22 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin,miksi nuori tyttö ei saisi ostaa kauniita alusvaatteita? Miksi pitää tulkita vaatteiden ostaminen "itsensä seksualisoimiseksi"? Hyvä että ap sentään älysi olla hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme