Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex-vaimo vakavasti sairas pyysi miestäni vierailemaan

Vierailija
01.12.2015 |

Kuulemma selviytymisriski tuolla sairaudella on todella huono ihan muutaman vuoden päästäkin. Nyt tämä akka on ottanut yhteyttä aviomieheeni, koska hänellä ei ole muita läheisiä ihmisiä. He olivat naimissa pari vuotta ja nainen teki erosta varsinaisen helvetin. Lapsia ei ollut, mutta nainen vei mm. mun miehen koiran ja asunnon. Tämän jälkeen ajan kanssa heidän suhde parani ja saivat keskusteltua ja selviteltyä asioita (minun neuvostani mies aloitti tämän prosessin koska näin miten tämä asia vaivasi häntä). Olivat ihan vain "hyvissä väleissä", vaikka eivät pitäneetkään yhteyttä enää useampaan vuoteen. Nyt tuo nainen on selkäänpuukottanut minua ja epäkunnioittanut avioliittoamme. Näen niin selvästi ton naisen tarkotus perät. Mitä luulette että mies tuntee, kun näkee exänsä kuolemansairaana sairaalan vuoteella? No tottakai ne vanhat tunteet ja hoivavietti tulee pintaan. Ei olisi koskaan pitänyt yllyttää miestä hoitamaan vanhoja ongelmia tän naisen kanssa, mun hyvyys koituu taas mun kohtaloksi.. Mies on ehdottomasti sitä mieltä että hän on menossa sairaalaan käymään ja aikoo pitää enemmänkin yhteyttä, vaikka minä sen kielsin.. Sori avautumisesta..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinuna puhuisi hirveästi sinun hyvyydestäsi.

Vierailija
2/9 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä-minä-minä-minä

Olet oksettava tyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti! Se ex on kuolemassa! Mitä sinä pelkäät? Luuletko kuoleman sairaan olevan jotenkin seksuaalisesti vetoava?

Vierailija
4/9 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ihmisyytesi mitataan nyt. Myös miehesi silmissä, muistapa se.

Vierailija
5/9 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu aloittaja, tai sit provo...

Vierailija
6/9 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ollut miehen elämässä tärkeä ihminen vaikka ei enää olisikaan. Kyllä kaikkien minun elämääni jollain tavalla kuuluneiden ihmisten kuolema koskettaisi, etenkin expuolison. Enkä ymmäertäisi yhtään jos nykyinen puolisoni kieltäisi yhteydenpidon.

Vierailija
7/9 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä aikamoinen vamppi, hankkiutui kuolemansairaaksi, että saisi vikiteltyä miehesi! Eiku...

Vierailija
8/9 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus siis voi mennä tällaisillekin kierroksille.....

Vierailija
9/9 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne ja samat tunteet. Huomasin, ettei mies ole päässyt exästään yli vaan hakee konfliktia mun ja lapseni kanssa, kun mieli palaa vanhaan exänsä hoitamiseen. Syöpä siis uusinut. Tosin miehen ex on saattanut keksiä sen, on se 2 vuotta lähettänyt uhkailuviestejä ja muuta hullua . Mies hoiti ja kantoi exänsä vuosia sitten ja joutui ulosottoon tämän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän