Toisen herättäminen yöllä, kun tekee mieli seksiä
Varsinkin, kuin on nähnyt seksiunta ja herää niin kyllähän siinä panettaa. Onko teillä herätetty puolin tai toisin toista kesken yöunien?
Kommentit (83)
Molemmat arvostetaan sen verran hyviä yöunia, ettei herätellä öisin. Aamulla sitten voi herätellä.
Vierailija kirjoitti:
On mies joskus herättänyt. Tosin, ollaan sovittu että on varmistettava että oon kunnolla hereillä. Oon nimittäin eksän kans heränny vähän ennenku erottiin siihen, että jyystää kuivaa.
Eikai virallisesti mikään raiskaus, mutta aika kauan siinä meni ennenku lakkas pelkäämästä, heräämästä painajaisiin ja sellanen saastanen olo katos. Kuvauksena olen mm hangannut suihkussa sienellä ihoni rikki kun se ei vaan lähteny puhtaaksi.
Vähän ot, mutta sopikaa pelisäännöt :)
No kyllä tuo on raiskaus, jos nukkuvaa ihmistä alkaa panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon herättänyt ja joko suutelen tai koskettelen kullia. Yleensä tää tapahtuu kun herään tai en saa unta ja huomaan et mies on kovana. Mies ei oo vielä herättänyt kun oon nii huonouninen et olen jo valmiiks hereillä yöllä. Mutta kyllä sekin yöseksiin tekee aloitteen ja tykkään siitä kovasti. Se on parasta kun ei oo suunniteltua ja on niin rento olo.
Mä en ymmärrä, mitä liikkuu tuollaisen ihmisen päässä, joka alkaa räpläämään tajutonta ihmistä. Mitähän vittua nyt oikeasti? Saatko siis jotain kiksejä siitä, että hiplaat ihmistä, joka ei mitenkään pysty reagoimaan tai itse päättämään, mitä hänen vartalolleen tehdään? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan puhtaaksi haaveeksi jää tää kyllä :/ Yhdessäkään suhteessa kertaakaan ole herätetty. Mä kun tykkäisin siitä että miestä panettaa niin paljon että on valmis mut herättämään nauttiakseen musta....
N27
Upeeta käyttää aikaa panemiseen vaikka yöunien kustannuksellakin, yhden tuollaisen yön muistan itse. Juhlittiin ja sitten se meni muutaman tunnin välein tapahtuvaksi panemiseksi, just ja just jaksoi mutta kun huomaa että toinen on vielä edellisestä kerrasta kostea ja halukas...
Joskus olen herännyt kesken unien panetukseen niin silloin kokeilen herääkö kulti ja aina on herännyt. Ensin silitän hiuksia, sen jälkeen rintakehää ja vatsaa, puristan vähän yläreidestä ja kevyesti hivelen jo kovaa kalua koko pituudelta. Tässä vaiheessa mies kurkkaa olenko oikeasti hereillä, kääntyy suutelemaan ja tarttuu kiinni minuun. Rakastellaan ja jossain välissä suuseksiä, mies nuolee oikeastaan aina orgasmin minulle. Sitten käyn pissalla ja ruvetaan nukkumaan, minä miehen kainalossa.
Minulla on lupa aina herättää mies jos tekee mieli. Hän on sanonut, että koskaan hän ei ole liian väsynyt rakastelemaan kanssani.
Mies ei herätä minua kesken unien, mutta joskus työaamuina, kun minun on ollut vaikea herätä kellon soidessa on hän nuollut pimppiäni ja lauettuani olemme pikaisesti rakastelleet. Ihana tapa aloittaa päivä.
N34
Minä olen kyllä niin äkäinen, jos minut herätetään keskellä yötä. Eri juttu, jos on joku hätätilanne. Seksi ei ole mikään hätätilanne, joten saattaisin vahingossa vaikka lyödä, jos tullaan esimerkiksi päälle tai kosketaan alapäähän kesken syvän unen.
Olemme sopineet että saa herättää. Tilanteita tulee harvoin, jos alkaisi olemaan yleisempää niin pitäisi ehkä sopia tarkemmat pelisäännöt. Mies on pari kertaa herättänyt, minä en koskaan, sillä mies on niin sikeäuninen että helpommalla pääsee kun hoitelee itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan puhtaaksi haaveeksi jää tää kyllä :/ Yhdessäkään suhteessa kertaakaan ole herätetty. Mä kun tykkäisin siitä että miestä panettaa niin paljon että on valmis mut herättämään nauttiakseen musta....
N27
Ei oo sit tullut mieleen esittää tällainen toive miehelle? Ei millään pahalla, mutta on vaan kummia nää jotka olettaa parinsa olevan ajatustenlukijoita..
Vierailija kirjoitti:
Olemme sopineet että saa herättää. Tilanteita tulee harvoin, jos alkaisi olemaan yleisempää niin pitäisi ehkä sopia tarkemmat pelisäännöt. Mies on pari kertaa herättänyt, minä en koskaan, sillä mies on niin sikeäuninen että helpommalla pääsee kun hoitelee itse itsensä.
Kyllä se sikeä uni haihtuu naisen antaessa hellää suuhoitoa, viimeistään laukeamisen lähestyessä. Oi kun saisikin suihinoton niin, että nukkuisin sen alkaessa!
Miehenä olen joitain kertoja elämässäni herännyt kunnolla vasta ollessani itse aktissa jo touhuamassa. Eli siihen asti tapahtunut on ollut enemmän unta kuin valveilla oloa, muistan ainakin sen että osassa on unissa ollut kohteena aivan muu kuin oma kumppani :)
En tiedä juridisesti miten oikeuslaitos muuten suhtautuisi, mikäli kumppanini väittäisi tuonlaisessa tilanteessa tulleensa raiskatuksi?
Mikä noissakin ihmisiä närkästyttää, kun jotkut ovat oikein sopineet, että saa herättää? Alapeukkua pukkaa.
Entä jos miehellä on painajaisia hereillä olleessaan naisen takia ja ahdistavia ajatuksia jos nainen ei herää ja anna vähän vaginaa?
Onko sellainen seurustelu suhteen painajaisen tuottavuus miehelle raiskaus jos nainen on sen luonut vai miehen ehdotus seksiin naisen luodusta painajaisesta?
Suomessa ollaan harrastettu ihmiskunnan pahinta seksiä.
Käydään nykyään kaikkien kotona varastetuilla avaimilla ja isketään kumppani ja katsotaan toimiiko "raiskaus"? Tähän resursseja löytyy ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimella! Tälläisten aivovammaisten näkemyksestä ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain on kadonnut Kuningattareelta. Eli varastetaan mahdollisen seurustelu kumppanin avain ja tutkitaan tämän kotoota jaloja asioita ja sen jälkeen isketään seurustelu kumppaniksi mahdollisen parin ja ollaan suhteessa kuin mitään kumppanin kotoona käymistä ei olisi tapahtunut ja katsotaan tuleeko raiskaustilastoja lisää.
Tehdään tästä universaalinen tutkimus.
"Hyvä suomi!"
"Hyvä feminismi!"
Jos/kun vaimo heräilee yöllä, hän saattaa tsekata kädellä minun alakertani. Joskus on yöllinen monsteristondis päällä, ja tällöin hän ryhtyy himoissaan toimintaan. Usein tilanteen pilaa se, että herätessäni tähän ihanuuteen, huomaan että minulla on valtava, pakottava kusihätä. Seuraus: pakko lähetä vessaan odottamaan että seisokki laskee ja pystyy virtsaamaan. Tähän odotteluun saattaa tuhrautua monta minuuttia, koska nämä yölliset stondikset ovat aika itsepäisiä. Tietäjät tietää :)
No, tuon operaation jälkeen seksihalut on useimmiten jo nolla molemmilla.
Deep splerp kirjoitti:
Miehenä olen joitain kertoja elämässäni herännyt kunnolla vasta ollessani itse aktissa jo touhuamassa. Eli siihen asti tapahtunut on ollut enemmän unta kuin valveilla oloa, muistan ainakin sen että osassa on unissa ollut kohteena aivan muu kuin oma kumppani :)
En tiedä juridisesti miten oikeuslaitos muuten suhtautuisi, mikäli kumppanini väittäisi tuonlaisessa tilanteessa tulleensa raiskatuksi?
Voi sentään..on mahtanut olla pettymys suuri kun olet herännyt ja tajunnut että se oma eukko siinä oliki eikä unien fantasia nainen.
Itse kyllä pystyn pissaamaan vaikka seisoo. Menee vaan istumaan pöntölle ja kädellä ohjaa alaspäin. Muutenkin pissaan aina istualleen niin ei tuu sotkuja ja rakko tyhjenee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä niin äkäinen, jos minut herätetään keskellä yötä. Eri juttu, jos on joku hätätilanne. Seksi ei ole mikään hätätilanne, joten saattaisin vahingossa vaikka lyödä, jos tullaan esimerkiksi päälle tai kosketaan alapäähän kesken syvän unen.
Meillä on mies juuri tuollainen äkäpussi ja arvaamaton, jos kesken unien menee herättämään, joten todellakin annan hänen nukkua rauhassa. Joskus suhteen alkuaikoina menin kokeilemaan ja totesin, etten kokeile toistamiseen :D
Minä kyllä pidän erittäin paljon siitä että nainen herättää. Siinä on jotain äärettömän kiihottavaa kun toinen herättää kiimoissaan panemaan.
Kiihottavuutta lisää vielä fantasiointi siitä, että nukkuisin ja nainen kiipeää päälle, ja tyydyttää itsensä varovasti ratsastaen.
Pakko tuottaa sinulle se sijaan pettymys :) Kyllä se homma on aina hyvissä fiiliksissä viety myös oman kumppanin kanssa ihan loppuun asti ;)
Nuorena ja lapsettomana tuota tehtiin "joka yö", nykyään ei sitten vaimon päätöksellä harrasteta seksiä kuin muutamaan otteeseen vuodessa
Mies,38
Ei todellakaan. Yöuni on muutenkin huonoa ja katkonaista, en todellakaan suostuisi siihen että mut herätetään kesken unien seksiin.
Ex joskus tätä harrasti että menin aiemmin nukkumaan ja se sitten nukkumaan tullessaan yritti vongata. Vaikea ymmärtää kun mahdollista olisi illalla ennen nukkumaanmenoa ja aamulla, että miksi pitää toinen herättää kesken unien tän takia?