Motonet luokittelee lahjat sukupuolen mukaan!! Törkeää!

Vierailija

Käykää katsomassa motonet.fi. Sielöä on kätevän tuntuinen lahjakone. Mutta mitä v....?!? Lahjakoneen tulokseen vaikuttaa sukupuoli!!! Eletään vuotta 2015. Nyt ottaa kupoliin!!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Tänne tulee vaikka kuinka paljon porukkaa, jotka elää ku jossain keskiajalla sukupuoliroolien suhteen, mut joo.. Tuo joululahjakone on se ongelma.

Vierailija

Tänne tulee vaikka kuinka paljon porukkaa, jotka elää ku jossain keskiajalla sukupuoliroolien suhteen, mut joo.. Tuo joululahjakone on se ongelma.

Vierailija

Hah. Laitoin hakuun tyttö ja tulokset: jääkiekkopeli, kaiutin, kuvauskopteri ja actonkamera.

Eli Älkää nyt tuomitko ennen kuin kokeilette :)

PS: nuo olisi kaikki mun 11-vuotiaan tytön mielestä mahtavia lahjoja!

Vierailija

Eikös kaikissa lahjakoneissa valita sukupuoli ja ikä (suunnilleen)???? Mitä ideaa niissä muuten olis jos kaikille tulis kaikki vaihtoehdot?!

Pakko käyttää tollasia jos haluaa pahoittaa joka asiasta mielensä.

Vierailija

Eikös nuo ole helvetti ehdotuksia?

En näe VAIN NAISILLE JA VAIN MIEHILLE ilmoituksia tuossa.

Jotkut on paskoja ostamaan lahjoja Saattaa olla apua tuosta.

Vierailija

Törkeeää, että jotkut ovat niin pikkusieluisia, että yritetään kieltää biologiset tosiasiat sukupuolista. Eiköhän jokainen järkevä ihminen ja valtamedian vihervasemmistolaisen aivopesuun huumorilla suhtautuvan ihmisen ymmärrykseen mahdu se, että kukatahansa voi saada tai ostaa lahjaksi mitä ikinä tahtoo?! Eiköhän yrittäjän vapauksiin kuulune se, että saa luoda erilaisia lahjanvalintakoneita nettisivuilleen niin paljon kuin lystää. Menkää kotiin kasvamaan sukupuolineutraaliteetin itkijät!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käykää katsomassa motonet.fi. Sielöä on kätevän tuntuinen lahjakone. Mutta mitä v....?!? Lahjakoneen tulokseen vaikuttaa sukupuoli!!! Eletään vuotta 2015. Nyt ottaa kupoliin!!

Mikä ihmeen taikavuosiluku tämä vallitseva vuosiluku muka on!?
Ai, että KAIKKI pitäisi olla hyväksyttyä ja sallittua?
VAAN KUN EI OLE. Kyllä tolkun ihmisillä vielä pollat leikkaa.
Entäpä vuosi 2090. Onko silloin hyväksyttävää mennä lampaan kanssa naimisiin?
Joku katto tuolle hyväksymisellekkin on.
Vähän ohis, mutta kuitenkin..

Vierailija

Minua kyllä huvitti kun isänpäivänäkin mainostettiin sähkösavustinta ja ties mitä porakonetta. Ei ainakaan minun lasteni isällä ole mitään taitoa sellaisten käyttämiseen. Minä voisin kyllä tykätäkin.
Ja lapsetkin ovat koulussa väsänneet isänpäivälahjaksi lumiharjaa, jonka äiti sitten sai, eihän isällä ole autoa.
Minulle on myös soittanut lehtimyyjä joka tivasi että kellekäs tähän talouteen on tullut mikrobitti, miehelle vai pojalle. Ei ole tullut miehelle tai pojalle minun nimelläni ei.

Vierailija

Mitä väliä sillä on mitä tuotteissa tai esitteis lukee? Voithan sinä ostaa mitä vaan ja antaa kelle vaan huolimatta siitä mihin tarkoitukseen ja kummalle sukupuolelle sitä on mainostettu.
On mulla ainakin kaikki työkamat miesten koska naisille ei ole erikseen, miesten kenkiä ja vaatteita ym. vaikka kaupassa luki miesten takki tai kengät?! Jos ne on sopivampia malliltaan eikä ole pinkkejä niin silloin ostan niitä. Mikä ongelma?!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat