Toisen herättäminen yöllä, kun tekee mieli seksiä

Vierailija

Varsinkin, kuin on nähnyt seksiunta ja herää niin kyllähän siinä panettaa. Onko teillä herätetty puolin tai toisin toista kesken yöunien?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

minä niin haaveilen että mieheni joskus herättäisi mut kun sitä panettaa! mä oon joskus yrittänyt sitä herätellä, mutta ei oo herännyt. pitää ehkä keskustella tästä sen kanssa ja yrittää sopia, et tästä lähin saa kunnolla herättää...

Vierailija

Joskus mies varovaisesti herättelee kun tulee sänkyyn. Jos herään pienestä äänestä ja kosketuksesta niin silloin harrastetaan seksiä, mutta jos en heti herää niin mies antaa olla ja menee itsekin nukkumaan. Mennään aina joko samaan aikaan nukkumaan tai minä aikaisemmin, niin en ole koskaan itse herättänyt miestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
minä niin haaveilen että mieheni joskus herättäisi mut kun sitä panettaa! mä oon joskus yrittänyt sitä herätellä, mutta ei oo herännyt. pitää ehkä keskustella tästä sen kanssa ja yrittää sopia, et tästä lähin saa kunnolla herättää...

Ite oon yrittäny kans herättää, tuloksetta. Aamulla kertonu niin mies, että oisit kunnolla "potkinu" niin kyllä ois ollu valmis. Miten sen oikeesti kehtaa repiä ylös, että nyt ukko!

Vierailija

On ihana herätä siihen, kun laukeaa vaimon suuhun. Sitten pienen hetken puhaltelen ja annan vaimolle myös suullista nautintoa :)
M37

Vierailija

Kyllä meillä herätellään puolin ja toisin.. Elämme kaukosuhteessa ja kun olemme ensimmäistä yötä taas samassa sängyssä on herättely ihan normaalia.. jahtaamme jopa unissamme toisiamme..ei siitä kauas toinen pääse..

Vierailija

On mies joskus herättänyt. Tosin, ollaan sovittu että on varmistettava että oon kunnolla hereillä. Oon nimittäin eksän kans heränny vähän ennenku erottiin siihen, että jyystää kuivaa.
Eikai virallisesti mikään raiskaus, mutta aika kauan siinä meni ennenku lakkas pelkäämästä, heräämästä painajaisiin ja sellanen saastanen olo katos. Kuvauksena olen mm hangannut suihkussa sienellä ihoni rikki kun se ei vaan lähteny puhtaaksi.
Vähän ot, mutta sopikaa pelisäännöt :)

Vierailija

No mies on onnesta soikeana, jos minä herätän hänet keskellä yötä paneskelemaan.
Itse olen sanonut, että mua ei kannata herättää, koska en vain syty juuri heränneenä. Olo ei ole hehkeä, silmät rähmässä ja pysyvät juuri ja juuri raollaan auki. Nukahdan samantien kun mies herättää, tai joudun lähtemään pissalle :D
Ei haittaa miestä, koska seksiä on molempien mielestä ihan tarpeeksi.

Vierailija

Inhoan sitä kun  herättää mut kesken unien! Silloin joskus alkuaikoina olisi varmaan ollutkin ihanan seksikästä, mutta nykyään kauhulla odotan että milloin taas. Enkä todellakaan ole mikään pihtari, päiväaikaan olen valmis milloin vain niin monta kertaa kun huvittaa mutta olen tehnyt selväksi että yöllä tarvitsen uneni koska en sitten nukahda enää uudestaan kerran herättyäni.

En enää käytä ihania yöpaitoja tai toppeja yöllä vaan nukun täysissä vaatteissa :D Sinänsä pitäisi olla imarreltu että kanssani halutaan seksiä, mutta on niin ärsyttäviä kokemuksia siitä että aletaan repiä mua ympäri kesken unien ja siinä pitäisi suudella ja olla halukas yhtäkkiä?! Ja toisekseen, mies kääntää vain kylkeä kun on valmis ja mun täytyy nousta ylös pesulle ja kuten sanottu, yöunet on sitten pilalla. Jos yritän sanoa miehelle vaikka että käytäisi tupakalla siinä yhdessä vielä tai että tule mun kans kylppäriin pesulle, niin alkaa valittaa että hänen täytyy nukkua. No vittu niin täytyi minunkin, mutta sitähän hän ei miettinyt taas ollenkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat