Itkut, nyt sitten tulee häätö
Vuosi sitten piti olla uusi alku, asiat järjestyksessä. Mutta mikään ei tietenkään mennyt miten piti. Nyt sitten on viimeinen ukaasi maksamattomista vuokrista ja rahaa ei yksinkertaisesti ole. Mitä ihmettä tässä nyt sitten pitäisi tehdä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla on velkaa?
About. reilu 1000e, tiedän kuulostaa naurettava pieneltä varmastikkin osasta, summalta jonka voi lainata mistä vain. Mutta mulle se ei ole sitä.AP
Ja kiitos teille mukaville tsempeistä, yritän nyt vielä ottaa yhteyttä sosiaalitoimistoon ja jos ei auta, niin sitten vaikka seurakuntaan. AP
Vierailija kirjoitti:
Uusavuton, suomessa saa apua kun osaa pyytää ja vähän itse käyttää järkeä. Jokainen voi ihan itse vaikuttaa omaan eläämänsä. Toivon, että ryhdistäydyt, tsemppiä.
Vielä saa apua - kohta ei - rahat on loppu.
Voisko ne vanhempasi lainata rahat sinulle ?
Apua saa jos sitä osaa vaatia ja jos oikeasti rahavaikeudet johtuu sairastelusta eikä tuhlailusta.
Lemmikin kuluja ei soska maksele.
Ja ne asiat pitää selvittää HETI eikä puolen vuoden päästä kun tilanne on jo riistäytynyt käsistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmaan alkaa pakkaamaan kamoja.
Mihinköhän ne pakkaisi, mikäli ei ole uutta asuntoa tiedossa? AP
Väliaikaisvarastoon jonnekin tai myyntiä varten. Muuten menee kaatikselle kaikki ja laskun saat perään velkataakkaa kasvattamaan. Helsingissä on sellainen kaupungin varasto, jossa pitävät vuoden, sen jälkeen vievät kaatikselle, sossu tietää tästä.
Jos saat häädön, niin muutat vanhempiesi nurkkiin kunnes saat elämäsi järjestykseen.
Onko luottotiedot kunnossa? Jos olet opiskelija olet oikeutettu opintolainaan. Ei taida sossu anteliaasti antaa rahaa jos on lainat nostamatta. Sillähän nuo sais maksettua. Opintolaina on halpaa lainaa ja sen maksusta ei hetkeen tartte huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla on velkaa?
About. reilu 1000e, tiedän kuulostaa naurettava pieneltä varmastikkin osasta, summalta jonka voi lainata mistä vain. Mutta mulle se ei ole sitä.AP
No oletko nostanut opintolainan? Tuon olisi helposti maksanut sillä.
Paljon tsemppiä! Toivottavasti saat apua.
Kaikki kyllä järjestyy parhain päin! Tsemppiä!!!