Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tyhjensi tiskikoneen..

Viiden äiti
01.12.2015 |

.. mainosti tekoaan koko illan ja sanoi; että miksi en ole kiitollinen?? Hei, haloo, mä siivoan, teen ruokaa, käyn töissä, hoidan lapsia.. jne.. eikä mies ole koskaan sanonut kiitosta.. nyt sitten kun oli koneen tyjentänyt olisi minun pitänyt jotenkin olla kiitollinen.. eikö se ole vain kotityö muiden joukossa, joka nyt vain pitää tehdä.. Loukkaantui sitten kun en erikseen ryhtynyt kiittelemään.. Hoh hoijaa..

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäis ihmistä jonka mielestä yhden kotityön suorittaminen on uroteko josta pitää kehua ja jota pitää muistella vielä viikonkin päästä.

Vierailija
2/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas olet aarteen löytänyt mieheksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa raskas homma miehelle! meillä asuu kans tämmöinen mies. olen ehdottanut, että hän voisi käyttää itse kertakäyttöastioita.

Vierailija
4/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle palstalle sopisi paremmin keskustelu aiheesta "Voisitko olla sellaisen nössömiehen kanssa, joka tyhjentää astianpesukoneen - mä en!"

Vierailija
5/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle palstalle sopisi paremmin keskustelu aiheesta "Voisitko olla sellaisen nössömiehen kanssa, joka tyhjentää astianpesukoneen - mä en!"

Tai: Mies tyhjensi astianpesukoneen - onko homo?

Vierailija
6/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän sai nyt teostaan maininnan av-palstalle! Voiko enempää edes toivoa?

Vierailija
7/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha-jankkaaja kävi alapeukuttamassa?

Vierailija
8/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et vaihda palanutta lamppua ja hehkuta koko iltaa, että enkö ole taitava, kun vaihdoin lampun ja kyllä nyt kiität, kun vaihdoi lampun ja sulla on ihana vaimo, kun se vaihtoi lampun. Kokeile, mite pitkään mies sietää...

Vierailija
9/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin aloituksen tekeminen ja sen seuraaminen on pois niistä hirrrrrrrrrvitttttttttävän raskaista kotitöistä.

Kamalaa kun kerran viikkoon imuroi ja painelee pesukoneiden nappeja.

Ilman miestä niitä kotitöitä ei tietenkään olisi ollenkaan?

Uliuliuuu.

Vierailija
10/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa vaikka kiittäisit miestäsi kotitöistä? Suu kuluu?

Vierailija
11/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa vaikka kiittäisit miestäsi kotitöistä? Suu kuluu?

Äitimyytti kärsii, eikä voi uhriutua niin tehokkaasti.

Vierailija
12/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi miesystävä tiskasi kerrankin ja ilmoitti se jälkeen että mun kannattaisi kiitokseksi käydä hieromassa sen munaa niin sillä lailla voisi tiskata enemmänkin. Voi jumalauta.

Vierailija
13/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa vaan itsellesi. Mitalisi on jo postissa!

Vierailija
14/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on aika tyypillistä. Toi pitää vaan osaa kääntää siten, että kehuu ja paijaa, että aiku sä olit hyvä ja ihana kun tyhjensit sen tiskikoneen, saat sitten pesää illalla. Sitten se ehkä tekee sen toistekin. Miehet on vähän sellaisia isoja lapsia.

Vierailija
15/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et vaihda palanutta lamppua ja hehkuta koko iltaa, että enkö ole taitava, kun vaihdoin lampun ja kyllä nyt kiität, kun vaihdoi lampun ja sulla on ihana vaimo, kun se vaihtoi lampun. Kokeile, mite pitkään mies sietää...

itsensä typistäminen lapsen tasolle toimiikin aina

Vierailija
16/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee, tämä siis aloittajalle.

Et siivoasi tai laittaisi ruokaa jos olisit ilman miestä?

Miten lapsia hoidetaan? On ihan eri asia leikkiä curlingmammaa kuin kasvattaa lapset omatoimisiksi heti.

Mutta mitali, kruunu ja viitta on soviteltu jo marttyyrin päälle?

Vierailija
17/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, toi on aika tyypillistä. Toi pitää vaan osaa kääntää siten, että kehuu ja paijaa, että aiku sä olit hyvä ja ihana kun tyhjensit sen tiskikoneen, saat sitten pesää illalla. Sitten se ehkä tekee sen toistekin. Miehet on vähän sellaisia isoja lapsia.

Ainoa että mä en haluaisi olla aikuisen lapsen äiti, minusta lapset ei ole seksuaalisesti kiinnostavia.

Vierailija
18/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olipa raskas homma miehelle! meillä asuu kans tämmöinen mies. olen ehdottanut, että hän voisi käyttää itse kertakäyttöastioita.

Minä ehdotan sinulle miehen ulkoistamista.

Vierailija
19/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja suurin osa naisista haluaa aikuisenakin leikkiä prinsessa, joten tasoissa ollaan.

Vierailija
20/60 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen tulisi oppia kiittämään toisia pienistäkin asioista