Mies tyhjensi tiskikoneen..

Viiden äiti

.. mainosti tekoaan koko illan ja sanoi; että miksi en ole kiitollinen?? Hei, haloo, mä siivoan, teen ruokaa, käyn töissä, hoidan lapsia.. jne.. eikä mies ole koskaan sanonut kiitosta.. nyt sitten kun oli koneen tyjentänyt olisi minun pitänyt jotenkin olla kiitollinen.. eikö se ole vain kotityö muiden joukossa, joka nyt vain pitää tehdä.. Loukkaantui sitten kun en erikseen ryhtynyt kiittelemään.. Hoh hoijaa..

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

En kestäis ihmistä jonka mielestä yhden kotityön suorittaminen on uroteko josta pitää kehua ja jota pitää muistella vielä viikonkin päästä.

moskilääses

olipa raskas homma miehelle! meillä asuu kans tämmöinen mies. olen ehdottanut, että hän voisi käyttää itse kertakäyttöastioita.

Vierailija

Tälle palstalle sopisi paremmin keskustelu aiheesta "Voisitko olla sellaisen nössömiehen kanssa, joka tyhjentää astianpesukoneen - mä en!"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tälle palstalle sopisi paremmin keskustelu aiheesta "Voisitko olla sellaisen nössömiehen kanssa, joka tyhjentää astianpesukoneen - mä en!"

Tai: Mies tyhjensi astianpesukoneen - onko homo?

Vierailija

Miksi ihmeessä et vaihda palanutta lamppua ja hehkuta koko iltaa, että enkö ole taitava, kun vaihdoin lampun ja kyllä nyt kiität, kun vaihdoi lampun ja sulla on ihana vaimo, kun se vaihtoi lampun. Kokeile, mite pitkään mies sietää...

Vierailija

Tämänkin aloituksen tekeminen ja sen seuraaminen on pois niistä hirrrrrrrrrvitttttttttävän raskaista kotitöistä.

Kamalaa kun kerran viikkoon imuroi ja painelee pesukoneiden nappeja.

Ilman miestä niitä kotitöitä ei tietenkään olisi ollenkaan?

Uliuliuuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa vaikka kiittäisit miestäsi kotitöistä? Suu kuluu?

Äitimyytti kärsii, eikä voi uhriutua niin tehokkaasti.

Vierailija

Mun yksi miesystävä tiskasi kerrankin ja ilmoitti se jälkeen että mun kannattaisi kiitokseksi käydä hieromassa sen munaa niin sillä lailla voisi tiskata enemmänkin. Voi jumalauta.

Vierailija

Joo, toi on aika tyypillistä. Toi pitää vaan osaa kääntää siten, että kehuu ja paijaa, että aiku sä olit hyvä ja ihana kun tyhjensit sen tiskikoneen, saat sitten pesää illalla. Sitten se ehkä tekee sen toistekin. Miehet on vähän sellaisia isoja lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et vaihda palanutta lamppua ja hehkuta koko iltaa, että enkö ole taitava, kun vaihdoin lampun ja kyllä nyt kiität, kun vaihdoi lampun ja sulla on ihana vaimo, kun se vaihtoi lampun. Kokeile, mite pitkään mies sietää...

itsensä typistäminen lapsen tasolle toimiikin aina

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat