Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää pliis tänä vuonna lähettäkö sellaisia joulukortteja, joiden valokuvassa ovat perheen nyrpeät teinit

Vierailija

Pikkulapset ovat suloisia, varsinkin jos on vähän joulurekvisiittaa ja hyvälaatuinen kuva, mutta naama mutrulla olevat huppariteinit eivät ole varsinaisesti sellaisia joulukortin aiheita, että se kortti tekisi mieli laittaa minnekään esille. Miksi edes lähetätte sellaisia - eikö olisi helpompaa lähettää aivan tavallinen kortti.

Vuosittainen joulukorttikeskustelu avattu! :D

Kommentit (11)

Vierailija

Ne teinit ovat aitoja ja todellisia, toisin kuin piparin tuoksuiset pikkupiltit suu hymyssä. Ei joulu ole mikään iloinen aika.

Vierailija

Toi olisikin hyvä idea. Valokuvakortteja olen tainnut lähettää vain kerran. Nyt olisi kuvattavana 15-vuotias. Innostuisikohan tuo ideasta? :D

Vierailija

Mutta entä iloinen teini. En ole vuosiin lähettänyt valokuvajoulukortteja, mutta hyvä idea. Kuva teinistä sehän ottaa kymmenittäin selfieitä ja laittaa instaansa. Luulis tuolla kokemuksella tulevan hyvät joulukorttikuvatkin.

Vierailija

Minulle saa lähettää nyrpeiden ja kapinallisten teinien joulukorttikuvia!!! Ne ovat ihanaa vaihtelua keinotekoisten ja kuviin tonttupuvussa  pakotettujen muka-söpöjen Jennajanicoihin ja Micomussukoiden sijasta! Ehdottomasti.

Vierailija

Minä lähetän kaikille joille kortin lähetän, sellaisen, jossa hymyilevä 14-v teinini tonttulakki päässä pitää sylissään pikkusisarta, hymyilevää tonttulakkipäistä 2-vuotiasta. Sori. Heittäköön sitten vaikka roskiin ne, jotka eivät kestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä lähetän kaikille joille kortin lähetän, sellaisen, jossa hymyilevä 14-v teinini tonttulakki päässä pitää sylissään pikkusisarta, hymyilevää tonttulakkipäistä 2-vuotiasta. Sori. Heittäköön sitten vaikka roskiin ne, jotka eivät kestä.

Irvistävä tonttulakkipääteini taapero sylissä ois vielä parempi idea :D Suorastaan hauska. Sellaisen kortin haluaisin saada!

Vierailija

No, voi hitto! Luulin saaneeni parhaan idean pari viikkoa sitten, että juurikin otan teineistä "jouluisen" kuvan.. joku on semmoisia lähetellyt ja ennen kaikkea jotkut on suostuneet. Plääh.

Vierailija

Jos se teini todellakin on Tokmannin mainoksen tontun näköinen, niin kortti on hyvä jättää lähettämättä.

Vierailija

Hei pliis meiltä laitetaan just sellasia korteja kun huvittaa. Vastaanottaja voi puolestaan heilauttaa kortin suoraan roskiin jos ei kiinnosta. Sinnehän ne kortit joka tapauksessa heti joulun jälkeen päätyvät anyway.

Vierailija

Minulle saa laittaa ihan mitä tahansa joulukorttikuvia. Hauska se on nähdä niiden lasten kasvu, joita ei ole vuoteen nähnyt. Voipa tuota vaikka mummonsa korttiin kuvata. Jos kuva on kiva, se päätyy meillä jouluksi jopa esille. Muut nyt laittaa yhdellä ranneliikkeellä minne vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toi olisikin hyvä idea. Valokuvakortteja olen tainnut lähettää vain kerran. Nyt olisi kuvattavana 15-vuotias. Innostuisikohan tuo ideasta? :D

Tähän saisin kyllä lisättyä vielä toki sen tonttulakin ja miten olisi lisäksi kissa, joka pyristelee sylistä pois?

Ja taustahan voisi vaikka olla joku sellainen epäjärjestys, vaikka tiskipöytä täynnä likaisia astioita?

-2

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat