Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ihastunut ystävään, joka myös nainen

Vierailija

Muita?

Olen bi, joten minulle tämä ei ole uutta. Ihastukseni sen sijaan on natisevassa liitossa oleva hetero, joka on sanonut olevansa niin kyllästynyt miehiin että seuraava suhde on naisen kanssa. Meidän välillä on välillä kipinää, välillä en tiedä onko mitään. En uskalla kysyä miten asia todella on? Ystävyytemme on ihan hyvä, mutta silti en todella uskalla edetä oikein minnekään. Mitä tehdä tässä tilanteessa? Mitkä on merkit että toinen on ihastunut? Hän on huonohko yhteydenpitäjä (kaikille!!) ja se pelottaa minua että on merkki etten kuitenkaan kiinnosta tarpeeksi. Itse kaipaan kovasti hänen seuraa, läheisyyttä ja voisin katsoa häntä silmiin tuntikausia.

Kommentit (9)

Vierailija

No mikset suoraan kysy että ootko kiinnostunut seurustelemaan? Te naiset teette näist parisuhdekuvioista aina niin vaikeita ja täs se taas nähdään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikset suoraan kysy että ootko kiinnostunut seurustelemaan? Te naiset teette näist parisuhdekuvioista aina niin vaikeita ja täs se taas nähdään.

Ei tässä VOI alkaa seurustella jos ollaan perheellisiä ja kumpikin lasten takia sen miehen kanssa! Haluan vaan tietää missä mennään, että onko toisella niitä tunteita edes.

Ei tämä ole niin yksinkertaista että ensin otetaan ero ja sitten vasta puhutaan et oliko niitä tunteita vai ei kun kuitenkin ystävinä mennään....ja voiko ystävältä suoraan kysyä ja sitten ollaankin nolossa tilanteessa mahdollisesti...ääääh vaikeaa

ap

naine

Olet siis ihastunut häneen etkä tiedä mitä toinen ajattelee oikeasti. Sun täytyy selvittää mikä hänen kantansa on, niin elämä jatkuu sitten sen mukaan? onko hän ehkä vihjaillut sinulle vai yleisesti, että haluaa seuraavaksi suhteen naiseen, kun miehestään eroaa?

itselläni tilanne myös, että kaverini tiukassa suhteessa mieheensä, mutta silti antaa minun ymmärtää kaikenlaista. Olemme kuitenkin puhuneet asiat halki, ettei meidän välillä voi olla halailua kummempaa ja elämme omissa suhteissamme vastakin. ystävyytemme ei päättynyt siihen säätöön, joka välillämme piti käydä läpi. Tunnemme vetoa toisiimme, mutta annamme asian olla. vaikeetahan se välillä on :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet siis ihastunut häneen etkä tiedä mitä toinen ajattelee oikeasti. Sun täytyy selvittää mikä hänen kantansa on, niin elämä jatkuu sitten sen mukaan? onko hän ehkä vihjaillut sinulle vai yleisesti, että haluaa seuraavaksi suhteen naiseen, kun miehestään eroaa?

itselläni tilanne myös, että kaverini tiukassa suhteessa mieheensä, mutta silti antaa minun ymmärtää kaikenlaista. Olemme kuitenkin puhuneet asiat halki, ettei meidän välillä voi olla halailua kummempaa ja elämme omissa suhteissamme vastakin. ystävyytemme ei päättynyt siihen säätöön, joka välillämme piti käydä läpi. Tunnemme vetoa toisiimme, mutta annamme asian olla. vaikeetahan se välillä on :)

Millä lailla otit asian puheeksi? No hän on toistuvasti kertonut ettei halua enää suhdetta mieheen vaan naiseen. Joskus leikkimielisesti puhuu meidän tulevaisuudesta. Kyllä meidän välillä varmasti jotain on ainakin ollut, mutta kun hän on ajoittain etäinen eikä osoita merkkejä halusta nähdä eikä kuulla, niin sitten tulee taas semmoinen olo ettei oikeasti ole kiinnostunut. Enkä halua olla ahdistava jos toinen on vasta löytämässä itsestään tätä puoltaan, niin en halua karkottaa.

Miksi teidän välillä ei voi olla halailua kummempaa? Minusta ystäväni antaa ristiriitaisia viestejä, minä olen kyllä aktiivisempi osapuoli. Mutta olemmekin niin eriluonteiset että vaikea tulkita.

ap

naine

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millä lailla otit asian puheeksi? No hän on toistuvasti kertonut ettei halua enää suhdetta mieheen vaan naiseen. Joskus leikkimielisesti puhuu meidän tulevaisuudesta. Kyllä meidän välillä varmasti jotain on ainakin ollut, mutta kun hän on ajoittain etäinen eikä osoita merkkejä halusta nähdä eikä kuulla, niin sitten tulee taas semmoinen olo ettei oikeasti ole kiinnostunut. Enkä halua olla ahdistava jos toinen on vasta löytämässä itsestään tätä puoltaan, niin en halua karkottaa.

Miksi teidän välillä ei voi olla halailua kummempaa? Minusta ystäväni antaa ristiriitaisia viestejä, minä olen kyllä aktiivisempi osapuoli. Mutta olemmekin niin eriluonteiset että vaikea tulkita.

ap

Meillä on siis molemmilla perheet ja se elämä kiivaimmillaan juuri nyt. Minä olen kanssa ollut aktiivisempi puoli tässä, mutta hän joskus innostuu enemmän, jotenkin oli ehkä kausittaista ja ajattelin että se hänellä liittyy siihen, että asia on uusi ja vieras. Että toisinaan on varma itsestään ja rohkeasti tietää olevansa bi, sitten taas ahdistuu ja yrittää olla hetero. Ehkä siksi olemme vain halailulinjalla toistaiseksi.

En tiedä kauan tämä vaihe välillämme kestää, mutta perhe-elämät pyörii ja itse en halua miehestäni enkä tästä elämästä hänen kanssaan luopua. Mieheni tietää tämän tilanteen ja aluksi pelkäsi että muutan pois jne. mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan. juuri nyt tilanne tuntuu itsellekin ihan hyvälle, vaikka en voi suhteessa tuohon naiseen ollakaan.  kuulostaa kyllä mutkikkaalta, en edes osaa kirjoittaa tätä niin ettei joku saa taas väärinkäsitystä ja tule tuomitsemaan tuolta puskista ;D

Mutta siis tällä hetkellä se halaaminen ja sellainen läheisyys riittää ja tuntuu hyvälle, seksuaalista kanssakäymistä en voi ajatella mieheltäni salaa, en tiedä sitten jos "lupa" sellaiseen olisi...ehkä meillä ei ole aika keskustella siitä vielä.

naine

niin ja vielä, että kerroin ystävälleni kun olimme viettämässä iltaa ja juttelimme pitkään kaikista maailman asioista, että en ole hetero, ja kerroin että hänen seurassaan on hyvä ja rento olla. Että mitä mieltä hän on näistä asioista. Hän on kehunut minua kauniiksi ja ihanaksi ja rohkaistuin sitten kertomaan enemmän tunteistani, semmoista nuoralla tanssiahan tämä on. hän oli hämillään, mutta suuteli minua illan päätteeksi. siitä sitten on elämä jatkunut ja kipinä siis syttynyt. ajan mittaan olemmeaiheesta jutelleet ja nauraneet elämän hullunkurisuudelle.

Vierailija

[quote=Vierailija

Ei tässä VOI alkaa seurustella jos ollaan perheellisiä ja kumpikin lasten takia sen miehen kanssa

[/quote]

Siis olette Mormoneja? Häh?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Meillä on siis molemmilla perheet ja se elämä kiivaimmillaan juuri nyt. Minä olen kanssa ollut aktiivisempi puoli tässä, mutta hän joskus innostuu enemmän, jotenkin oli ehkä kausittaista ja ajattelin että se hänellä liittyy siihen, että asia on uusi ja vieras. Että toisinaan on varma itsestään ja rohkeasti tietää olevansa bi, sitten taas ahdistuu ja yrittää olla hetero. Ehkä siksi olemme vain halailulinjalla toistaiseksi.

En tiedä kauan tämä vaihe välillämme kestää, mutta perhe-elämät pyörii ja itse en halua miehestäni enkä tästä elämästä hänen kanssaan luopua. Mieheni tietää tämän tilanteen ja aluksi pelkäsi että muutan pois jne. mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan. juuri nyt tilanne tuntuu itsellekin ihan hyvälle, vaikka en voi suhteessa tuohon naiseen ollakaan.  kuulostaa kyllä mutkikkaalta, en edes osaa kirjoittaa tätä niin ettei joku saa taas väärinkäsitystä ja tule tuomitsemaan tuolta puskista ;D

Mutta siis tällä hetkellä se halaaminen ja sellainen läheisyys riittää ja tuntuu hyvälle, seksuaalista kanssakäymistä en voi ajatella mieheltäni salaa, en tiedä sitten jos "lupa" sellaiseen olisi...ehkä meillä ei ole aika keskustella siitä vielä.

Kiitos vastauksestasi. Ihana kuulla että muita "samanmoisessa" tilanteessa. Meillä ei ole kummallakaan miehen kanssa muuta kuin velka ja lapset, tunnemme kyllä kaikki keskenämme toisemme. mitään väärää emme ole tehneet, mutta ajatukseni on tuon naisen luona. En myöskään seksiä ole ajatellut, tämä on vaan semmosta kevyttä halailua ja kädestä pitämistä korkeintaan.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat