Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luontaistuote kalaöljyt ja mummon kova aivoverenvuoto

Vierailija
01.12.2015 |

Mummo sai isänpäivänä aivoverenvuodon joka leikattiin umpeen. Luontaistuote kalaöljyt ovat notkistaneet verta niin että se ei oikein hyydy ja päässä on edelleen tihkuva suoni. Kirurgi kertoi että tämä on vanhoilla ihmisillä tavallista. Onko muita?? Tuntuuko tutulta?? Pitäisikö soittaa/kirjoittaa tohtori Toloselle??

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli hirveät peräpukamat noista öljyistä, lähti pois kun lopetin syömisen.

Vierailija
2/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee veri tuollaiseksi enkä siksi syö kalaöljyä kuin tosi harvoin lyhyenä kuurina. Tästä ei puhuta tarpeeksi. On ollut joku pieni juttu siitäkin, että jos joutuu akuuttiin leikkaukseen tai onnettomuuteen, on riski isoille ongelmille. 

Onneksi itse huomaan kuukautisista, kun veri on mennyt hyytymättömäksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei tule tulppia. Sellanen fifty-sixty -juttu.

Vierailija
4/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yleisesti tiedossa oleva asia, että kalaöljy vaikuttaa veren hyytymiseen. Kaikista kalaöljyvalmisteista löytyy maininta siitä.

Vierailija
5/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta millä varmistat, ettei sinuun koskaan tule haavaa, mustelmaa, leikkausta tai muuta verenvuotoa?

Vierailija
6/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kumpi on loppujen lopuksi pahempaa, se että veri ei hyydy vaiko se, kun hyytyy liikaakin. Minulla on kokemusta vain jälkimmäisestä, parin veritulpan muodossa ja marevania saan syödä ilmeisesti lopun ikääni.

Vierailija
7/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mummokaan tietänyt että saa aivoverenvuodon ja nyt ollaan tilanteessa jossa toivotaan todellakin parasta. Jotain vastuuta pitäis kalaöljymarkkinamiehillä ja luontaistuoteliikkeillä olla.

Vierailija
8/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhaata uskovat mummot pitävät monta life myymälää pystyssä :) olen ittekin töissä sellasessa. enkä oikein ole ylpeä työstäni :(

Vierailija
9/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vastuu ole tuotteen käyttäjällä. Pitää ottaa selvää, mitä suuhunsa pistää, eikä luottaa mainoksiin.

Vierailija
10/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä asioita, joista pitää aina punnita riskit. Ihan niin kuin jokaisessa lääkityksessä on omat haittavaikutukset. Jää arvoitukseksi millaisella annoksella mummo on kyseistä kalaöljyä syönyt ja onko ollut käytössä primaspania, plavixia, marevania tai muuta verenohentajaa . Tosiasia on, että yleensä kuitenkin kalaöljyt on hyväksi infarktien ehkäisyssä. Pitää veren juoksevana ja verisuonet kimmoisina. Ei tule tukoksia. Vuotoriski on sitten se hankala puoli.

Vierailija
11/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalia, en ymmärrä miksi niitä joku syö.

Vierailija
12/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä kyllä kalaöljyllä vältetä =O

Vierailija
13/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veritulppa voi tulla vaikka kuinka söisit kalaöljyä. Jos sulla on esim jo kolesteroli koholla tai muuten suonet karstassa, niin sieltä se tulppa lähtee liikkeelle ihan helposti söit öljyä tai ei. Ongelma tulee siinä vaiheessa, kun tulppa rikkoo suonen ja veri ei hyydykään. Joutuu äkilliseen leikkaukseen tms. ja verta ei saada hyytymään. En suosittele.

Vierailija
14/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalojen öljykin on nykyään osittain kasvisöljyä. Kaloja ruokitaan kasvattamoissa epälajityypillisellä ruualla ja aiemmin riitti yksi lohenpala niin nyt pitää syödä useampi samaan määrään kalaöljyä. Kaloille syötetään myös kalaöljyä, jotta saataisiin kalaöljypitoisuus nousemaan edes vähän. 

Vierailija
15/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan uusi asia. Olen kuullut vain siitä, että joitain kalaöljyjä ei puhdisteta.

Vierailija
16/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin raskauden ajaksi, koska synnytyksessä verenvuotoa tulee aina istukan irrotessa vaikka muuten menisikin hyvin. Enkä ole uskaltanut aloittaa vaikka tekisi iholle hyvää. Mites muut öljykapselit? Vaikuttavatko samalla tavalla?

Vierailija
17/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän nuo kalaöljyt visusti hyllylle. Ostan kerran viikossa palan makrillia. Siitä saa öljyt ja omegat. 

Vierailija
18/52 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on yleisessä tiedossa, vuoden-kahden sisään on ainakin myös ohjeistettu potilaita, jotka menevät leikkaukseen, että lopettavat käytön väh. 2 viikkoa ennen.

Vierailija
19/52 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti tilaa netistä luontaislääkkeensä tai oikeastaan ravinteensa.

Farmaseuttina kyllä epäilen tuotteiden sisältöjä ja turvallisuutta. Mutta bisnes on bisnestä ja pelokkaita mummoja maailmassa piisaa.

Hintaakin on. Luontaistukun c-vitamiini (60 kapselia) 9.90 e ja sama annostus pirkka poretabletteina 4.5 e.

Vierailija
20/52 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. Mikä tilanne atm??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä