Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Samsungin pyykinpesukoneista

Vierailija

Joku Samsungin uudehkoista pesukoneista olisi ostoharkinnassa. Ei kuivaava, vaan ihan tavallinen pesukone. Olisiko kokemuksia sellaisista? Budjetti 500-700e.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulla ei ole kokemusta noista.

Kiitos aivan mahtavan hyödyllisestä kommentista. Ap

No ei tässä nyt suoranaista jonoa ollut vastaajissa, joten ajattelin että sulle tulisi parempi mieli jos joku edes vastaisi. Ole hyvä. :)

Vierailija

Ostin muutama vuosi sitten todella edullisen Samsung pesukoneen, taisi maksaa vähän päälle 200. Ja olen ollut tyytyväinen tähän asti.

Vierailija

Mulla ollut vuoden käytössä Samsung pesukone. Muuten ihan kiva, pesee hyvin ja silleen, mutta puoli vuotta käyttöä kun oli takana niin siitä hajosi etupaneelista nappuloiden takaa joku ohjelmakortti. Meni tietysti takuuseen, mutta heikkoa tekoa jos puolen vuoden käytön jälkeen noinkin tärkeä osa hajoaa.

Ohjelmia on runsaasti ja niitä voi itse muokata, eli muuttaa lämpötilaa, linkouksen nopeutta ja huuhteluiden määrää. Lisäksi voi valita normaaliin ohjelmaan eco bubble -toiminnon (joku kuplajuttu, pesee paremmin kun pesuaine liukenee paremmin veteen), esipesun, erityisen likaisen pyykin pesun ja mitähän vielä siinä olikaan.

Käyttää mielestäni ihan sopivan runsaasti vettäkin, eli ei ole mikään "kuivapesukone", mitä nykyisin melkein kaikki koneet taitavat olla.

Vierailija

Mulla on tämän tyyppinen, näyttää samalta ainakin, mutta ei näytä olevan enää myynnissä: http://www.samsung.com/fi/consumer/home-appliances/washing-machines/wash...

Ihan varma en ole, onko täsmälleen sama, mutta ainakin nuo namiskat on samanlaiset. Suht. hyvä, pesee hyvin, paljon ohjelmia, hinta n. 500,-, on sekä nopeita reilun tunnin ohjelmia että pitkä puuvillaohjelma. Käsinpesuohjelma on itselleni mieluinen, pesen sillä herkät jumppavaatteet ja sukkahousut yms. 

Kun ostin pesukonetta, tämä omani rinnakkaismalli oli voittanut jonkun kuluttajalehden vertailun. 

Miinuksena sanoisin, että on aika painava minun yksin siirtää. Suurin miinus tulee kellarille haisevasta kumiosasta tuossa edessä ja lisäksi siihen jää vettä ja joskus joku yksittäinen sukka tipahtaa siihen veteen ollen pesun jälkeen likomärkä, kun linkous ei siihen tehoa. Mutta tähän astisista koneistani paras. 

Tare

Samsung AddWash pyykinpesukone WW12K8402OW on hyvä ja jämäkkä pyykinpesukone. Samsung AddWash -pyykinpesukoneen innovatiiviset ja kehittyneet ominaisuudet tekevät pyykinpesusta helpompaa. Laadukas kone pesee vaatteet hellävaraisesti.

Täyttömäärä: Pyykinpesukoneessa on 12kg täyttömäärä, joten voit pestä suurempiakin vaatemääriä kerralla.

AddWash-toiminto: Pesukone on varustettu AddWash-luukulla, joka antaa mahdollisuuden lisätä pyykkiä helposti kesken pesun. Koneeseen voidaan myös lisätä vaatteita, jotka halutaan vain huuhdella tai lingota.

EcoBubble: Älykäs tekniikka yhdistää pesuaineen veden ja ilmakuplien kanssa. Tekniikka on hellävarainen tekstiileille ja pesee tehokkaasti myös matalassa lämpötilassa, jolloin säästät myös energiaa.

SuperSpeed-ohjelma pesee jopa 5 kg pyykkiä 59 minuutissa. Ohjelma hyödyntää SpeedSpray-toimintoa, joka huuhtelee vaatteet tehokkaammin.

Smart Control -ohjaus. Voit hallita ja valvoa pyykinpesua kätevästi älypuhelimella helppokäyttöisen sovelluksen avulla. Pesuohjelman ja asetusten hallinnan lisäksi sovellus ilmoittaa jäljellä olevan pesuajan.

Rumpu: Samsung Swirl Drum -rummussa on pienet reiät, joista vesi pääsee poistumaan rummusta. Rumpu pesee vaatteet tehokkaasti ja hellävaraisesti.

Ohjelmat: Pyykinpesukone tarjoaa kaikki perusohjelmat erilaisille tekstiileille ja vaatteille, mukaan lukien Villa, energiatehokas Eco, Bubble Soak -esipesu ja Baby Care.

VRT Plus -tekniikan ansiosta pesurumpu pysyy täydellisesti tasapainossa myös suurilla linkousnopeuksilla. Tekniikka takaa vähemmän tärinää ja hiljaisemman pesun.

ECO -rummunpuhdistus: Pyykinpesukoneen rumpu suositellaan puhdistamaan säännöllisin väliajoin, mikä varmistaa puhtaat ja raikkaat pyykit. ECO -puhdistusohjelma puhdistaa rummun tehokkaasti ilman kemikaaleja.

Energialuokka: Samsung pyykinpesukoneella on erinomainen A+++ energialuokitus.

Pyykinpesukoneen alle voidaan sijoittaa lisätarvikkeena saatavat kumitassut (ostettava erikseen), jotka varmistavat, että kodinkone pysyy tukevasti paikallaan. Pesukone voidaan sijoittaa torniksi yhteensopivan kuivausrummun alle lisätarvikkeena saatavan asennuskehyksen avulla (ostettava erikseen).

M

Meillä on muutaman vuoden ollut samsung ja vielä toimii,todennäköisesti kauaa.
Kaikki samsungin vehkeet ihan paskoja,tabletti,puhelin,side by side kaappi,tuo jääkaappi oli kallis ja ihan p@ska,samoin televisio.
Lappeenrannassa samsung huolto täysin ala-arvoinen,eivät ikinä tulleet takuuseen korjaamaan vaikka maahantuojalta oli korjaus määräys,soitin ainakin 30kertaa asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut vuoden käytössä Samsung pesukone. Muuten ihan kiva, pesee hyvin ja silleen, mutta puoli vuotta käyttöä kun oli takana niin siitä hajosi etupaneelista nappuloiden takaa joku ohjelmakortti. Meni tietysti takuuseen, mutta heikkoa tekoa jos puolen vuoden käytön jälkeen noinkin tärkeä osa hajoaa.

Ohjelmia on runsaasti ja niitä voi itse muokata, eli muuttaa lämpötilaa, linkouksen nopeutta ja huuhteluiden määrää. Lisäksi voi valita normaaliin ohjelmaan eco bubble -toiminnon (joku kuplajuttu, pesee paremmin kun pesuaine liukenee paremmin veteen), esipesun, erityisen likaisen pyykin pesun ja mitähän vielä siinä olikaan.

Käyttää mielestäni ihan sopivan runsaasti vettäkin, eli ei ole mikään "kuivapesukone", mitä nykyisin melkein kaikki koneet taitavat olla.

Hah, täähän on mun kommentti parin vuoden takaa. Pitäis varmaan hankkia elämä.

Mutta joo, edelleen on tämä kone meillä ja moitteetta toiminut. Voin suositella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat