Millaiset ihmiset teitä ärsyttävää?
Itseäni ottaa hirveästi päähän epäjohdonmukaiset ihmiset, siis sellaiset, jotka sanovat toisin ja tekevät toisin tai muuttavat mielipiteitään jatkuvasti. En myöskään millään meinaisi jaksaa todella huonomuistisia ihmisiä, jotka unohtelevat jatkuvasti ja aina saa olla paikkaamassa heidän unohduksiaan.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää rahanahneet ihmiset ja materialistit. Itse elän enemmän fiilispohjalta. Jos saisin vaan elämiseen pakolliset tarpeet, ruuat, asuinpaikan yms. niin en tarviis yhtään rahaa.
Ja kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia kuin sinä?? Itseäni ärsyttää juuri sellaiset ihmiset, joiden mielestä vain minun mielipiteeni, tapani ajatella ja elää on oikea; tyyliin jos itse olen elämäntapahippi, kaikkien muidenkin pitää olla,
Ihmiset (erityisesti naapurit...) jotka eivät viitsi vaivautua ottamaan muita ihmisiä huomioon. Niinkun ok, tajuan että sun koiralla on luonnevika, mutta miksi mun pitää joutua kuuntelemaan sitä infernaalista räksytystä omassa kodissani joka päivä? Ei se mun syytä ole, että olet paska kasvattaja.
Ihmiset, jotka kuvittelevat kaikkien olevan tavattoman kiinnostuneita heidän lastensa saavutuksista tai upouusista irtoripsistä. Keskustelu tällaisen ihmisen kanssa on tämän ehdoilla tapahtuvaa monologia, jossa toisen osana on nyökytellä hiljaa. Kyseisiä tapauksia löytyy aivan jokaisesta yhteiskuntaluokasta, ja yleensä heitä yhdistää häpeän peittely. Todella tympeitä tyyppejä esimerkiksi työympäristössä.
Mua ärsyttää eniten sellaiset ihmiset joilta puuttuu särmä. Eivät uskalla sanoa tai tehdä mitään, ovat joko tuppisuita tai sitten vaan hymistelevät jotain tyhjänpäiväistä mairea hymy päällä. Ei mitään persoonallisuutta.
Kaikki muut ihmiset saavat multa kunnioitusta, vaikka olisivat kuinka rasittavia kunhan uskaltavat olla aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää eniten sellaiset ihmiset joilta puuttuu särmä. Eivät uskalla sanoa tai tehdä mitään, ovat joko tuppisuita tai sitten vaan hymistelevät jotain tyhjänpäiväistä mairea hymy päällä. Ei mitään persoonallisuutta.
Kaikki muut ihmiset saavat multa kunnioitusta, vaikka olisivat kuinka rasittavia kunhan uskaltavat olla aitoja.
Tarkoitatko, että särmättömät ihmiset eivät ole aitoja? Miksei joku voisi olla ihan luonteeltaan tasainen, ujo ja rauhallinen?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, joita ärsyttää kaikki ja vieläpä koko ajan!
Se ok todella ärsyttävää. Ei normaalia! (Tutkimuksiin!)Sitten ärsyttää ihmiset, jotka yrittävät diagnosoida jatkuvasti jokaiselle jonkin pers. häiriön tai mt-ongelman. (Yleensä itse tarvitsisivat jo kiireesti apua..)
Sellaiset ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa jotain niin suurta ja mahtavaa, että voi tuomita muiden valintoja ja vieläpä niin, että heiltä ei ole edes mielipidettä kysytty. Saati, että ne omatkaan teot kestäisi täysin päivänvaloa! (Ts. Oma shaisse ei haise..)
Ja tietysti juoruakat, panettelijat, kateelliset ja mustamaalaajat.
Että näin! :D
Olet niitä jotka ärsyyntyy kaikesta? :D Ja sitten alkaa armoton kiusaaminen? :D
Minua ärsyttää boheemit, sellaiset, joita mitkään yhteiset pelisäännöt tai muut sovitut asiat eivät koske, koska hehän ovat "tällaisia", ei heiltä voi odottaa että he nyt tällaisia pikkujuttuja muistaisivat. Työkaverina ko. henkilö on erityisen raskas, varsinkin jos työssä vaaditaan tarkkaavaisuutta ja työssä on tiukat säännöt.
Teennäiset
Määräilevät
Kaikkitietävät (sellaiset, jotka kuvittelevat aina tietävänsä paremmin, jopa toisen yksityisasioista)
Toisille alentuvasti lässyttävät (nämä usein loukkaantuvat verisesti, jos kohteesta huomaa, ettei hän halua olla lässytyksen kohde)
Hitaat ihmiset!! Itse kun olen sellainen vauhdikas ja heti valmis niin ärsyttää jos toisella kaikki kestää.
Minä varmaan ärsytän niitä rauhassa meneviä yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Se ok todella ärsyttävää. Ei normaalia! (Tutkimuksiin!)Sitten ärsyttää ihmiset, jotka yrittävät diagnosoida jatkuvasti jokaiselle jonkin pers. häiriön tai mt-ongelman. (Yleensä itse tarvitsisivat jo kiireesti apua..)
Sellaiset ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa jotain niin suurta ja mahtavaa, että voi tuomita muiden valintoja ja vieläpä niin, että heiltä ei ole edes mielipidettä kysytty. Saati, että ne omatkaan teot kestäisi täysin päivänvaloa! (Ts. Oma shaisse ei haise..)
Lue viestisi uudelleen ja naura itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää rahanahneet ihmiset ja materialistit. Itse elän enemmän fiilispohjalta. Jos saisin vaan elämiseen pakolliset tarpeet, ruuat, asuinpaikan yms. niin en tarviis yhtään rahaa.
Ja kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia kuin sinä?? Itseäni ärsyttää juuri sellaiset ihmiset, joiden mielestä vain minun mielipiteeni, tapani ajatella ja elää on oikea; tyyliin jos itse olen elämäntapahippi, kaikkien muidenkin pitää olla,
Ei se jos raha poistettaisiin silti tekisi kenestäkään samanlaista kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niitä jotka ärsyyntyy kaikesta? :D Ja sitten alkaa armoton kiusaaminen? :D
Mitä mä just luin!? :D Millä ihmeen logiikalla!? :D
Juu en ole tuollainen vaan juuri inhoan kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viestisi uudelleen ja naura itsellesi.
No, perusteluita, anyone? :)
Ja mikä noista luettelemistani asioista on hyväksyttävää käytöstä?
Minusta nuo ovat kaikki kiusaamisen eri muotoja..
ja erityisesti ärsyttää ihmiset,jotka käyttävät amerikkalaisista televisiosarjoista opeteltuja fraaseja, kuten esim anyone?
Kovaääniset, jotka on myös kovia puhumaan, epäloogisia, ei opi mistään ja aina näkee ennusmerkkejä kaikessa. Harakka lensi ikkunan ohi, niin varmasti tulee arvasta rahaa.
Sellaiset jotka puhuvat vaan omista asioistaan
Kovaääniset jatkuvasti erinomaisuuttaan julistavat leuhottajat, joilla ei ole mitään tajua käytöstavoista.
Esimies joka vaatii ruskeakielisyyttä. Vanha ruma lihava juntti nainen.
Sairaalloisen mustasukkaisuuden omavaa ,raskaana oleva nainen.