Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stubbin on erottava!!

Vierailija

Median lemmikkipoju saa näköjään törppöillä miten haluaa. Jos Stubbin paikalla olisi nainen, hänelle olisi jo näytetty ovea. Heidi hautala joutui eroamaan muutaman kotiapulaiselle pimeänä maksetun satasen takia, Stubb sensijaan on myöntänyt valehdelleensa kansalle poliittisen prosessin alla olevasta asiasta. Vähän eri luokan rikkeitä.

Stubb on narsistisella loputtomalla itsevarmuudella vain myöntänyt "sori mun moka, that's it" ja yrittää porskuttaa kuten ennenkin.

Kommentit (7)

Vierailija

Stubb on tehnyt koko uransa valehtelemalla, joten ei varmasti itse näe teossaan mitään erikoista. Samanlainen liero on pääministerimme, joten tuskimpa joutuu tuo ketku eroamaan. Selkärangattomia epäihmisiä koko hallitus täynnä, kiitos Suomen kansan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Stubb on tehnyt koko uransa valehtelemalla, joten ei varmasti itse näe teossaan mitään erikoista. Samanlainen liero on pääministerimme, joten tuskimpa joutuu tuo ketku eroamaan. Selkärangattomia epäihmisiä koko hallitus täynnä, kiitos Suomen kansan.

Tuo nyt ei pidä suoraan paikkaansa. Vaikka joku on äänestänyt saman puolueen toista ehdokasta, ei se tarkoita että hän on halunnut Stubbia johtoln, vaikka asia välillisesti niinkin aina vaikuttaa vaaleissa. Jos Suomen koko kansalle tehtäisiin vaalit että pitäisikö Stubbista tehdä ministeri, olisi vastaus melko varmasti ollut ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat