Miten jaksaa? Pettymystä pettymysten perään.

Vierailija

Aina vaan tallotaan syvemmälle ja syvemmälle. Miten jaksaa tällaista elämää? Ikinä ei mitään hyvää, vaan pelkkää peetä sataa niskaan jatkuvasti.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina vaan tallotaan syvemmälle ja syvemmälle. Miten jaksaa tällaista elämää? Ikinä ei mitään hyvää, vaan pelkkää peetä sataa niskaan jatkuvasti.

Otan osaa. Mulla vähän samat fiilikset. Parisuhde on huono, töissä ei tule kiitosta  => kaikki mitä teen on väärin. Kotona ei ehdi tekemään mitään muuta kuin kotitöitä ja lisäksi kauheat univelat.

Vierailija

Jännä. Minulla menee hyvin. Ihana vaimo jonka kanssa yhdessä 12 vuotta, nuori lapsi, hyvä ja takuuvarma ammatti, ihana talo ihanalla paikalla, paljon kavereita ja vapaa aikaa, vuosittain lomalla ulkomailla, ei sairauksia ei masennusta.
Toisin sanoen: enpä vaihtaisi osia sinun kanssa AP vaikka mitä maksettaisiin!!!

Vierailija

Etsi sun elämään uutta sisältöä esim. Uusia ihmisuhteita, harrastuksia ja puhu jos on paha olla! Mieti sitä että millä tavalla käsittelet sun tunteita ja opettele tutustumaan itseesi paremmin. Saatas toimii.. mulla ainakin autto kun opettelin sitä miettimään että miten käsittelen tunteet, hyvät ja huonot sellaset!

Vierailija

Ymmärrän AP tunteen täysin... kissani kuoli viime kesällä... nyt talossa vesivahinko... tekee mieli kuolla tän paskan keskeltä...

Vierailija

Minulla oli vuosi, jolloin menetin todella paljon. Olin surullinen ja murheissani, kunnes älysin, että ne kaikki kuuluu asiaan, jota elämäksi kutsutaan. Tämä oivallus auttoi minua menetyksien kohtaamisessa tunnetasolla.

Toivottavasti ap saat järjestyksen elämääsi. Tsemppiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat