Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko lähteä talven aikana ulkomaille?

Vierailija
30.11.2015 |

Minulla on pimeysahdistus huipussaan, en jaksa näitä Etelä-Suomen pimeitä ja rapaisia talvia. Melkein joka vuosi on jo kesällä varattu talviloma ulkomaille. Nyt on ihan viittä vaille, ettei taas eksy sormet näppiksille lomaa hakemaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seychelleille :)

Miten sinne pääsee? 

-ap

Hassu kysymys! Sinne menee lentokoneella tuhansia ja tuhansia turisteja vuodessa.

En mäkään kyl tiedä. Missä se edes on? Siis lennot Frankfurtiin ja siitä sit jatkolento vai? Me oltiin Japanissa vuosi sitten. Muuten ok, mut se lentokoneitten vaihtelu oli yhtä helvettiä ja yö kentokentällä. Suomessa ollaan niin luottavaisii, sit kun on maailmalla, tajuaa huijareitten ja varkaitten määrän.

Vierailija
22/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin matkustaa työn vuoksi ja nähdä suunnilleen lentokenttä ja pari ruokaravintolaa, istua kokouksissa ja matkustusvälineissä muu aika. Kun olin myyntityössä, kävin konferensseissa ja koulutuksissa välillä mm. Saksassa. Nyt ei enää tarvitse, saa aina vaan lomailla, jos menee ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin matkustaa työn vuoksi ja nähdä suunnilleen lentokenttä ja pari ruokaravintolaa, istua kokouksissa ja matkustusvälineissä muu aika. Kun olin myyntityössä, kävin konferensseissa ja koulutuksissa välillä mm. Saksassa. Nyt ei enää tarvitse, saa aina vaan lomailla, jos menee ulkomaille.

Tuo on ihan totta! Meillä ei onneksi ole näitä ulkomaanreissuja kuin 1-2 kertaa vuodessa ja otetaan aina lomaa samaan aikaan (joko ennen tai jälkeen), joten ehditään samalla reissulla lomaillakin. 

Vierailija
24/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptiin pitäisi lähteä, saa nähdä, toteutuuko.

Vierailija
25/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkiin helmikuussa :)

Vierailija
26/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lähteä. Ja lähdenkin, kuten on ollut tapana lähes 20v ajan.

Vierailija
27/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut aiemmin haluttiin miehen kanssa jonnekin missä on varma lämpö ja eksoottinen paikka ja tietysti uusi kokemus. Yksityisyys on myös meille tärkeää joten sieltä löytyi aivan ihana hotelli (ainakin kuvissa) missä on villoja omalla rannalla ja uima-altaalla. Malediivit oli toinen vaihtoehto mutta luonnon puolesta Seychellit vei voiton on kuulemma kansallispuistoja ja vuoria etc. Lennämme Dubain kautta.

Vierailija
28/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut aiemmin haluttiin miehen kanssa jonnekin missä on varma lämpö ja eksoottinen paikka ja tietysti uusi kokemus. Yksityisyys on myös meille tärkeää joten sieltä löytyi aivan ihana hotelli (ainakin kuvissa) missä on villoja omalla rannalla ja uima-altaalla. Malediivit oli toinen vaihtoehto mutta luonnon puolesta Seychellit vei voiton on kuulemma kansallispuistoja ja vuoria etc. Lennämme Dubain kautta.

Oi, Malediivit olisi upea!!! Seychelleistä en ole ennen kuullutkaan, pitää googlettaa.

-ap

Vierailija
29/34 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle olen menossa viikoksi enkä ole käynyt aijemmin. Jos ap perheen kanssa meinaat johonkin lägteä, pidä kiirettä. Matkat ovat lähes loppuunmuyyty ainakin koulujen joululomalla.

Vierailija
30/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanarialle olen menossa viikoksi enkä ole käynyt aijemmin. Jos ap perheen kanssa meinaat johonkin lägteä, pidä kiirettä. Matkat ovat lähes loppuunmuyyty ainakin koulujen joululomalla.

Viime viikolla varattiin joulureissu. Oli tarjontaa vielä. Kaikki ei tahdo valmismatkaa, mutta minä tahdon. Lennot,hotellit ja ruuat pitää kuulua. Mikään ei ole rasittavampaa kuin etsiä turistikohteessa joulupäivänä ravintolaa, jossa olisi tilaa. Kokemusta valitettavasti on.

Vierailija
31/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla varattiin joulureissu. Oli tarjontaa vielä. Kaikki ei tahdo valmismatkaa, mutta minä tahdon. Lennot,hotellit ja ruuat pitää kuulua. Mikään ei ole rasittavampaa kuin etsiä turistikohteessa joulupäivänä ravintolaa, jossa olisi tilaa. Kokemusta valitettavasti on.

Ihan sama meillä. Otetaan mieluiten all inclusive-matka, jos mahdollista. Voi syödä ja juoda oman aikataulun mukaan, eikä tarvitse ravata kaupassa hakemassa purtavaa ja juotavaa. Vielä 5 vuotta sitten ostin aina erikseen lennot, otettiin vuokra-auto (tai taksi), varattiin hotelli ja etsittiin joka ilta eri ravintola. Nyt kun lapsia on kolme, on todellista luksusta, kun kaikki on valmiina, lentokenttäkuljetuksesta lähtien. Retketkin varataan suomenkielisellä opastuksella lasten takia.

Vierailija
32/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sri Lankaan kahdeksi viikoksi parin viikon paasta ja tammikuussa Omaniin viikoksi.

Vierailija
33/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä aamua Teneriffalla. Joulukuu sitten kotona ja tammikuussa taas matkaan. Keväthangille sitten palataan.

Vierailija
34/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistä aamua Teneriffalla. Joulukuu sitten kotona ja tammikuussa taas matkaan. Keväthangille sitten palataan.

Mihin menette tammikuussa? Miten teillä on niin paljon aikaa? Meillä on noin 3 viikkoa yhteistä lomaa vuosittain, ja reissuun lähdetään aina kun mahdollista, juuri viime viikolla tultiin Teneriffalta. Seuraava yhteinen loma ensi kesänä.