hiustenlähtö, apua kaivataan

Vierailija

Mulla on varmaan viimeset puoli vuotta lähtenyt älyttömän paljon hiuksia, tuntuu että hiukset ovat ohentuneet puoleen siitä mitä olivat joskus. Hiuksia on joka paikassa, vaatteissa, sohvalla ja niitä lähtee harjatessa ja suihkussa tosi paljon. Onko kellään kokemusta vastaavasta, ja jos on niin mikä on auttanut? Katselin apteekin sivuilta, onhan siellä paljon tuotteita mutta ne on sen verran kalliita, että ajattelin ensin kysyä vähän vinkkejä... En keksi mitään syytä tälle myöskään, en ole raskaana tai imetä enkä ole erityisen stressaantunutkaan, olen 33v nainen. Syön suht terveellisesti, aloin juuri syömään vielä monivitamiinejakin, jos niistäkin voisi olla apua... Olen värjännyt ja vaalentanut hiuksia ehkä 15-vuotiaasta lähtien, voiko se yhtäkkiä näin alkaa vaikuttaa...? Pliis, auttakaa, kohta mulla ei oo hiuksia ollenkaan :(

Kommentit (3)

Vierailija

Vaikka mut lynkataankin, sanon kuitenkin, että kilpirauhaskokeet olisi hyvä ottaa. Vajaa-toiminta aiheuttaa tuota tosi yleisesti.

Vierailija

Mulla ihan sama, mietin välillä että pitäisikö kilpirauhasarvot mitata. Mutta kun muita kilpirauhasoireita ei ole kuin tuo hiustenlähtö. 

Vierailija

Mulla ei myöskään ole muita oireita... Viittaako hiustenlähtö vajaatoimintaan vai liikatoimintaan? Vai yleisesti kilpirauhasongelmiin? Onko muita neuvoja? Ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat