Uhkasiko mieheni väkivallalla vai ei?

Vierailija

Mieheni huusi minulle eilen ladeltuaan tukun mitä mielikuvituksellisimpia haukkumasanoja, että "voi v*ttu, kun tekisi mieli antaa sulle ympäri korvia" ja kiristeli hampaitansa.

Koin tilanteeksi ahdistavana ja väkivallalla uhkailuksi. Mieheni ei pitänyt sitä minään. Mitä tykkää AV-raati?

Riidan syy oli hyvän mitätön.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Kyllä kuulosti väkivallalle uhkailulle.
Ei tuosta sen nätimpää saa vaikka kuinka vääntelisi. Mutta en vouhkaisi asiasta, aika spontaani suutuksissa sanottu asia tuntuu olevan.

Vierailija

Tuo on LAITONTA! Jos lapsi kuuli on se TUPLALAITONTA!!! kaikki parisuhdeasiat vaan poliisille, ensin sitä pitää pohtia tietenkin täällä olevian lainoppineiden kanssa mikä on oikea NIMIKE!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo on LAITONTA! Jos lapsi kuuli on se TUPLALAITONTA!!! kaikki parisuhdeasiat vaan poliisille, ensin sitä pitää pohtia tietenkin täällä olevian lainoppineiden kanssa mikä on oikea NIMIKE!!!

Hyvä, näin sinunlaiselle kansalaispoliisillekin on hommaa!

Vierailija

Vihaisena voi reagoida tosi överisti, mutta kyllähän tuo uhkaavalta kuulostaa ja varsinkin, jos koit tilanteen uhkaavana. Uskoisitko, että mies voisi lyödä tai käydä kimppuusi? Pelottavaa...

Vierailija

Tuo on vanha sanonta, jonka minäkin (ilman -sanaa) olen lapsena vanhemmiltani kuullut komennuksena ilman minkäänlaista väkivallan uhkaa. Minusta oleellisempi kuin tuon sanonnan käyttö, on se tilanne ja sanontaa edeltäneet haukkumiset.

Vierailija

Aloittaja on taas kerran raukkaparkauhri, eikö niin?

Miten se aloittajan harjoittama henkinen väkivalta, mammojen mielestä ok?

Mies riitelee ihan itsekseen, ja "uhkailee" viatonta riitaan osallistumatonta aloittajaa?

Jepjep.

Vierailija

Tee ihmeessä rikosilmoitus, feministit pääsevät iloitsemaan "väkivaltaisesta suomalaisesta miehestä" ja poliisitkin saavat tällaisen ihan oikean rikoksen tutkittavakseen.

Vierailija

Joo. Sellaisia nämä suomalaiset miehet ovat. Väkivaltaisia ja huono tapaisia löytyy pilvin pimein. Ei katso edes sosioekonomista luokkaa. Sikoja joka lähtöön. Sitten päivitellään joka tuutissa kun joistain muistakin maista kotoisin olevat miehet ovat samaa luokkaa. Kaksinaismoralismi kukoistaa.

Järkeä riitelyyn

Olen jo päälle 45 mies, joten jonkin verran elämänkokemusta on. Mikä saa jotkut ihmiset kuvittelemaan, että kun riidellään sitä voi laukoa aivan mitä tahansa sylki suuhun tuo ja homma korjaantuu riidan jälkeen sopimalla?

Omalla kohdallani tuo ei toimi. Vaikka raivostun kumppanille on mulla siinä sanomisessa jotkut rajat SILTI. Odotan samaa myös kumppaniltani.

Mielestäni tämä on kypsän aikuisen merkki. Ei kai verbaalisestikkaan voi heittäytyä täysin raivohulluksi vaikka tilanne olisi mikä. Valitettavasti tuntuu olevan monia, jotka ihan vilpittömästi uskovat sen oman kiukun oikeuttavan huutamaan aivan mitä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

TUPLALAITONTA? Eihän tuo ole edes suomen kielen sana. Tarkoitat varmaan SUPERLAITONTA?

rakastan palstailua
Seuraa 
Liittynyt15.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Mieheni huusi minulle eilen ladeltuaan tukun mitä mielikuvituksellisimpia haukkumasanoja, että "voi v*ttu, kun tekisi mieli antaa sulle ympäri korvia" ja kiristeli hampaitansa.

Koin tilanteeksi ahdistavana ja väkivallalla uhkailuksi. Mieheni ei pitänyt sitä minään. Mitä tykkää AV-raati?

Riidan syy oli hyvän mitätön.

Ei ollut uhkannut,jos hän olisi vaikka sanonut"Jos vielä ärsytät,annan sulle ympäri korvia!" kyseessä olisi ollut uhkaus.Nyt hän vain suutuspäissään sanoi,mitä haluaisi tehdä.Tekisi mieli lyödä kun suututtaa,mutta ei kuitenkaan lyö,koska on itsehillintää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat