Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vohvelirauta

Vierailija

Mitein joululahjaksi vohvelirautaa. Onkohan ne vielä in ja minkälainen kannattaisi hankkia?

Kommentit (5)

Vierailija

En tiedä, onko in, mutta mä sain just vanhemmiltani vanhan vohveliraudan, ja oon käyttänyt sitä paljon. Ripottelen usein taikinan päälle seesaminsiemeniä ennen kuin painan kannen kiinni. Tulee tosi hyvää! En osaa suositella merkkiä, omani on Severin, Made in West Germany.

Vierailija

Olen käyttänyt useita vohvelirautoja vaikken omaa omistakaan. Mä tykkään sellaisesta, missä on se merkkivalo, joka kertoo milloin rauta on kuuma taikinalle ja sitten toisella valolla, milloin tekele on paistunut. Ei tartte kokeilla ja koko ajan aukoa ja kurkkia.

Vierailija

Jonain jouluna hittituote oli voileipägrilli, mutta ne leivätkin kyllä onnistuu vohveliraudalla eli on monipuolisempi tuote kuin luulisikaan.

Vierailija

Meillä on paljon käytössä, en tiedä miten "in" on muuten. Musta on kivempi paistaa vohveliraudalla lettuja kuin paistinpannulla.  Meillä on kahden vohvelin rauta, kiva kun tulee nopeammin :)

Vierailija

Katso pohjan tyyppikilvestä laitteen teho. Alle 1000W ei tee mitään. Joissakin malleissa on tehon säätö, siitä ei ole isoa hyötyä, tosin ei haittaakaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat