Valehteleeko mieheni, mielipiteitä?

Vierailija

Makkarissa miehellä ei tullut juuri mitään, jonka jälkeen kysyin miten kortsu ihan melkein tyhjä. Kaksi vuorokautta edellisestä kerrasta. Sen jälkeen suihkussa huomasin että oli vartalossa verenpurkaumaa muistuttava pitkulainen jälki keskellä rintalastaa. Oli tullut kuulema laatikoiden nostamisesta. Vetoketju painanut. Mitä mieltä?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi ei :D en tiedä miten pääset tästä yli, mut pelkään pahasti että miehesi on runkannut :( Harmi et teille kävi noin.

Töissäkö? Ollut muut ajat minun seurassa. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :D en tiedä miten pääset tästä yli, mut pelkään pahasti että miehesi on runkannut :( Harmi et teille kävi noin.

Töissäkö? Ollut muut ajat minun seurassa. AP

Ok.. Oletko antanut kuitenkin luvan käydä esim vessassa? Onkohan valvontasi ollut nyt kuitenkaan tarpeeksi tarkkaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menetkö vessaankin mukaan?? Eikö mies käy yksin esim suihkussa? Mun mies ainakin runkkaa vessassa ja suihkussa.

Ei edes suihkussa yksin ole käynyt sen kahden vuorokauden aikana. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entä se jälki. Ilmestynyt saman päivän aikana kun ei myös tullut mitään?Ap

Vierailija

No ei varmaan tuu kortsuun mitään, mahtaa olla miehellä liikaa paineita kun eukko kyttää kortsusta lähtien kaiken... Sähän tapat tuolla menolla miehes, vähintään se saa jonkun aivohalvauksen stressistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entä se jälki. Ilmestynyt saman päivän aikana kun ei myös tullut mitään?Ap

Jos mies on ollut seurassasi kokoajan etkö ole huomannut mistä se olisi tullut? Mitä epäilet miehesi sinulle valehtelevan?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat