Minua säälittää naapurin lapset

Vierailija

Naapuriin syntyi vauva ja nyt koko perhe ollut sisällä jo 6 viikkoa - isä ilmeisesti isyyslomalla tai jotain- kaupassa piipahtaa pikaisesti - muuten ovat koko ajan sisällä. Onko normaalia? Luulisi perheen nyt yhdessä ulkoilevan - olihan välillä kaunistakin ilmaa. Sen verran tiedän että tervepoika syntyi kohta 7 viikkoa sitten- ...

Kommentit (11)

Vierailija

Sinäkin olet siis ollut kotona yötä päivää ja kytännyt ikkunassa, kun tiedät, että eivät ole ulkona piipahtaneetkaan. Tiedät varmaan myöskin, miten äiti voi. Ja toisaalta, jos minulla olisi tuollainen kyylä naapurina, niin en varmasti kertoisikasn, jos lapsella ei olisikaan kaikki kunnossa.

Vierailija

Ap on ilmeisesti yksin asuva, jolloin on ihan OK olla vaikka viikko putkeen neljän seinän sisällä, mutta lapsiperheessä sellainen ei vetele. Lapset tarvitsevat raitista ilmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etpä taida itsekään juurikaan ulkoilla tai käydä missään kun on ollut aikaa 24/7 päivystää naapurin menemisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmeisesti yksin asuva, jolloin on ihan OK olla vaikka viikko putkeen neljän seinän sisällä, mutta lapsiperheessä sellainen ei vetele. Lapset tarvitsevat raitista ilmaa.

Lapset ei tarvitse raitista ilmaa sen enemmän kuin aikuisetkaan.

Sitä paitsi, äitihän voi olla vaikka vakavasti vahingoittunut synnytyksessä, vaikka lantio murtunut. Ei siinä paljon ulkoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos raitis ilma on syy ulkoiluun niin meillä ainakin on asunnossa niinkin edistyksellinen keksintö kuin avattavat ikkunat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapset ei tarvitse raitista ilmaa sen enemmän kuin aikuisetkaan.

Sitä paitsi, äitihän voi olla vaikka vakavasti vahingoittunut synnytyksessä, vaikka lantio murtunut. Ei siinä paljon ulkoilla.

tuo ylläoleva taisi olla sarkasmia, luulen ma.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat