Nettotulot naurettavat 2250 euroa :'(

Vierailija

Palkka jotain 3050. Miten pääkaupunkiseudulla voi pärjätä näin vähällä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ole hiljaa. Itse tienaan täysillä tunneilla 1600 käteen, ja silti olen pärjännyt. Nuo sinun nettotulosi olisivat ilon aihe minulle. Jää vähän säästöönkin tuosta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palkka jotain 3050. Miten pääkaupunkiseudulla voi pärjätä näin vähällä?

Joko olet provo tai tyhmä. Jos sinä et tule toimeen 2250 euron tuloilla kuukaudessa niin näe sitten nälkää. Olet sen ansainnut

Vierailija

En tarkoita, että olisivat minimaalisen vähän, vaan esim. kolmion ostaminen pääkaupunkiseudulta on näillä nettotuloilla ihan mahdotonta. Tai laina-ajan pitäisi olla jokin 40 vuotta. ap

Vierailija

Tuolla summalla elää sadattuhannet muutkin.
Onko pakko asua pk-seudulla, siis ihan oikeasti? Voisiko olla yksi vaihtoehto muuttaa vähän kauemmaksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bruttotulot naurettavat 2363, terveisin lastentarhanopettaja Espoosta.

Netto tästä on n. 1700/kk. Jos saisin 500 euroa enemmän, tanssisin valssia joka aamu päiväkodin eteisaulassa.

Vierailija

Meidän tulot on kdinhoidontuki & opintotuki eli 1000€/kk ja siinä siinä että saadaan monipuolista ruokaa ja ehjät vaatteet:) mutta ymmärrän kyllä pointtisi että jos on jo valmistunut yms. Ni olis kiva jos olis rahaa johonkin muuhun kuin rupuseen kaksioon. :( katsele taloja vähän kauempaa. Vantaa Espoo?

Vierailija

Itse olen parhaimmillani aaanut 1920e ja nyt saan 1730e bruttona. Nettosummat 1400e tienoilla kokopäivätöistä. Vaatii amk tutkinnon. Mielestäni vieläpä hyvä palkka. Moni tienaa meillä (esim. Toimistosihteerit) 1400e eli käteen jää tonttu suunnilleen.

Vierailija

Mä saan nettona 1080 ja olen totaaliyksinhuoltaja. Siitä vuokran omavastuu asumistuella vähennettynä 320 euroa + muut laskut. Lapsen isä ei maksa elatusmaksuja, saan kelan minimiminimin eli joku 150 euroa kuussa + lapsilisä 144 euroa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat