Mokasinko mahdollisuuteni lopullisesti?

Vierailija

Tutustuin erääseen mieheen n. 4 vuotta sitten harrastuspiirien kautta ja meistä tulikin toistemme parhaat ystävät, vietimme paljon aikaa keskenämme ja näin poispäin. Ei mitään romanttista tai seksuaalista kuviota, vaikka molemmat olimme sinkkuja ja friends with benefits on ihan okei. Eihän siinä, aika tarkalleen vuosi sitten hän kertoi minulle, että haluaisi kokeilla seksiä kanssani ja että hän on miettinyt, voisiko jopa parisuhde toimia välillämme. Sanoin olevani otettu, mutta että en tunne häntä kohtaan minkäänlaista seksuaalista tai romanttista vetoa. Kaikin puolinhan hän olisi minulle ns. oikeanlainen mies luonteeltaan ja käytökseltään, mutta kun ei ole kuin ystävyystunteita niin ei ole. Ystävyytemme on jatkunut kuten ennenkin, tosin pari kertaa kännipäissään hän on kysynyt asiaa uudestaan ja olen sanonut saman vastauksen kuin ensimmäisellä kerralla.

Homma kondiksessa ja kaikki ovat iloisia? Niinhän sitä luulisi mutta ehei! Katsokaas hommaan tuli uusi käänne kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn pari-kolme kuukautta sitten ja voi sanonko mikä... Olenkin nyt "luomuna" ihastunut häneen! En ole sanonut yhtään mitään, pitäisikö vai olisinko hiljaa? Kannattaako enää yrittää kun itse olen antanut pakit muutamaan otteeseen hänelle?

Kommentit (11)

Vierailija

Kaks vaihtoehtoa:
1. Oot hiljaa, kadut ehkä loppuikäs kun et sanonu mitään ja ehkä jopa ajaudut pitkään parisuhteeseen väärän henkilön kanssa
2. Avaat suus ja otat vastaan sen mitä sieltä tulee. Joko käy flaksi tai sitten ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä niin naurettavia. 

Ja vielä miehiä syytetään lapsellisiksi. 

Sulla on nyt kaks aika isoa yleistystä, perustele toki

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat