Miehet kuvittelevat liikoja itsestään tuijottaessaan intensiivisesti ja sen jälkeen kuvittelevat, että nainen on ihan sulaa vahaa heidän ede...

Vierailija

Ärsyttää kun jotkut oikeasti tuijottavat lipevästi ja hermostuksissaan nakuttavat sormia ja kiemurtelevat kun ovat niin ihastuksissaan. Eivät ilmeisesti tuollaisella hetkellä pysty järkevään ajatteluun, että ehkäpä eivät itse ole naisen makuun, vaikka nainen olisikin heidän makuunsa.

Todella kiusallista istua julkisissa, kun joku tällainen haluaa että kiinnittäisin huomiota häneen. Jos näytän siltä, että en ole kiinnostunut, niin EN OLE KIINNOSTUNUT.

Miksi miehet kuvittelevat aina että kiinnostus/vetovoima on automaattisesti molemminpuolista?

Kommentit (7)

Vierailija

Mistäs sinä heidän tuijotuksen tiedät ellet itse heitä tuijota. Joko kuvittelet kaiken (eli luulet itsestäsi liikoja) tai sitten tuijottelet itse muita ja he tuijottavat takaisin koska ihmettelevät miksi sinä tuijotat heitä tai luulevat että olet ihastunut heihin. Jos joku nainen vilkuilee jatkuvasti miestä niin totta kai sitä olettaa että hän on kiinnostunut.

Vierailija

En minä noin ajattele tuijoittaessani, lähinnä katson intensiivisesti jotta ulkomuotosi painautuisi tarkasti muistiin sitten illan runkkusessiota varten

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä heidän tuijotuksen tiedät ellet itse heitä tuijota. Joko kuvittelet kaiken (eli luulet itsestäsi liikoja) tai sitten tuijottelet itse muita ja he tuijottavat takaisin koska ihmettelevät miksi sinä tuijotat heitä tai luulevat että olet ihastunut heihin. Jos joku nainen vilkuilee jatkuvasti miestä niin totta kai sitä olettaa että hän on kiinnostunut.

En minä itsestäni mitään liikoja luule. Olen parasta mitä mies voi toivoa.

Ap

Vierailija

Osittain juurikin tällaisten asenteiden takia en naisia katsele ollenkaan. En halua että kukaan neitokainen joutuisi stressaamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Youtuben butterfly? Vai muuten vain miesvihaaja?

En sentään niin älytön miestennielijä ole kuin hän.

En todellakaan vihaa miehiä, miehet ovat kaikella tavalla vahvempi sukupuoli. Naisen tehtävä on yrittää näyttää mahdollisimman nätiltä ja olla hiljaa.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat